9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Fireman

beeld/account wissel hoe?

Ik wil graag een (snelle) toets combinatie zodat ik het beeld kan kantelen.
    Nu wissel ik tussen accounts en dan gaat het beeld als het ware iets naar achter en draait dan in zijn geheel naar links of rechts. Dan komt het weer terug naar de nieuwe account.

Kan ik op deze wijze ook wisselen tussen verschillende accounts? Zonder helemaal uit te loggen? Hooguit even alleen het wachtwoord in tikken?

Ik kan wel gewoon wisselen in een account met de middelste muisknop en dan krijg ik alle openstaande programma’s/site’s.

Ik weet niet hoe ik het precies moet noemen en kan zo ook in de help niets vinden.

Bijdrager
    Hansi2124

Bij mijn weten hoef je niet uit te loggen om een ander account actief te laten worden.
    Ik zit nu niet achter mijn MBP, maar je moet ook even kijken in Systeemvoorkeuren / Accounts wat je daar hebt ingesteld om in te loggen met een ander account….

Bijdrager
    Fireman

Voor mijn kinderen heb ik aparte account. Zij mogen niet op die van mij. Ik wil eerst een kijken hoe dat verloopt enzo.

Maar ik ben benieuwd hoe je dan wisselt zonder uit te loggen. Kan je dat eens neerzetten?

Bijdrager
    Fireman

Hebbes. thx, Rechts bovenin kan ik de andere kiezen en dan wisselt ‘ie van scherm. Mooi man.

Bijdrager
    Hansi2124

:thumbsup:

Bijdrager
    Lapdog

Maar volgens mij vroeg TS ook om een toetscombinatie. Die heb ik inderdaad ook nog niet gevonden. Iemand een idee?

Bijdrager
    Fireman

Inderdaad, toetscombinatie. Maar hier kan ik/we ook al prima mee leven.

Heb ik nog een vraagje mbt mappen in mijn (hoofd/beheerder) account. voorheen hadden mijn kinderen een eigen map. Nu in hun nieuwe account dus niet. Is helemaal clean.
    Kan ik vanuit hun account de originele map aanspreken zodat zij bij hun eigen bestanden kunnen?

Indien ja, hoe?

Bijdrager
    Fireman

iemand een idee? Of moet ik een nieuw topic starten? Of weet iemand hoe dat anders genoemd wordt zodat ik kan zoeken.

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, maak daar maar een nieuw topic over aan, want die vraag heeft niet met het oorspronkelijke onderwerp te maken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.