6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    JJmac

Beeld trilt

Wij hebben een Emac ca 3 jaar oud en het beeld trekt zich samen en gaat dan weer terug.
    Wij hebben verder niks aangepast wat een aanleiding zou kunnen geven.
    Wie heeft hier ervaring mee?

Bijdrager
    Juch

dat lijkt op een beeldbuis probleem.

Bijdrager
    mac lover

of gewoon een of ander magnetisch veld in de buurt… toen ik nog alleen met mijn vader in Spijk woonde (vlakbij de eemshaven in delfzijl) hadden we dat ook vaak… dan deed de monitor weer vreemd en die moest je dan weer opnieuw aan doen… ik heb geen idee hoe het er bij jullie uit ziet maar als dat het geval niet is heb je inderdaad een beeldbuis probleem

Geblokkeerd
    Carp

Is het een Emac van de eerste generatie? Ik meen 700mhz ?
    Dan ben ik bang dat het een hardware probleem is, ik meen iets tussen de grafische chip en het moederbord..ik had deze storing indertijd ook…niet lang want na enkele malen ging het beeld geheel op zwart.
    Ik heb er 3 gehad, van hetzelfde type,..no 1 en 2 gingen binnen 14 dagen kapot, no3 na 8 maanden.

Bijdrager
    JJmac

Het is een 1000 mhz superdrive
    Nooit geen problemen met deze mac gehad, tot een paar weken geleden.
    Het is net of het beeld even inelkaar trekt, de hardware test heeft verder geen resultaat opgeleverd.
    Het is niet zo dat dit voordurend gebeurd maar zo af en toe.
    De bedoeling was om begin dit jaar iets anders te kopen, en dat deze mac naar mijn zoon ging, heb dus liever dat hij het nog even volhoud.

Bijdrager
    JJmac

Het lijkt er op dat het alleen onder Safari en Firefox doet, ik kan me er niet op betrappen als het onder een andere app. is

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.