7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    rlj.jansen

beeld grote safari

als ik safari opstart op de imac 17 inch krijg ik alleen het browser beeld in het miden van het scherm kan natuurlijk safari handmatig uitrekken maar ik wil by default het volledige beeld hebben, hoe doe ik dat?

groeten Robert

Bijdrager
    Turbanus

:? Dan ben je wel een uitzondering…….:o Het is juist heerlijk om meteen bij een paar documenten te kunnen om ze ze bijv. in mail te slepen of om ze van het web af te slepen…. Heb je twee beeldschermen, dan kan ik me daar wat bij voorstellen, maar anders……

Bijdrager
    iDarwin

Een venster Laten staan op die plek die je wilt hebben Afsluiten opnieuw starten komt die dan terug op zelfde plek die jij wilt had? probeer eens

Bijdrager
    iJoost

Dan stel je toch gewoon als default-pagina zo’n site in die meteen je venster maximaliseert als je erop terechtkomt… (en die wat mij betreft er helemaaaaal niets van begrijpen, maar dat is weer een ander verhaal ;-).

Of je zet dit als default-pagina:

[code:1:f2d0116542]javascript:window.resizeTo(screen.width,screen.height);[/code:1:f2d0116542]

Bijdrager
    cheburashka

Een andere goeie methode is de volgende code bookmarken
    [code:1:ff0b9aeb23]javascript:self.moveTo(0,0);self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight);[/code:1:ff0b9aeb23]
    en opslaan met de naam “.” (zodat je er zo weinig mogelijk last van hebt) en dan in je bladwijzerblak te plaatsen op de meest linkse plaats (de eerste plaats).

Als je dan appeltje + “1” in drukt in safari, opent safari de eerste bookmark en zal je scherm schermvullend worden.

Bijdrager
    LEXY

Één keer handmatig beeldvullend uitrekken. Als je daarna Safari afsluit en weer opstart moet het nog steeds beeldvullend zijn.
    Of het moet zo zijn dat jouw startpagina een site is die automatisch een kleiner venster genereert. Wat is jouw startpagina?

Bijdrager
    iDarwin

Als het aan de Startpagina ligt open dan vensters met Bladwijzers…. startpagina van mij is Bladwijzers En daar werkt het mee:wink:

En daar kun je natuurlijk je hoofdpagina in zetten:mrgreen:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.