4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Pad

Beeld beweegt storend mee met muisbeweging

Na het vertonen van een videopodcast met een volledig scherm, is mijn beeld raar gaan doen. Er vallen aan alle zijden een paar mm weg waardoor het beeld net niet meer op het scherm past. De kleine driehoekje van de menublak zijn bv net niet zichtbaar totdat ik met muis naar beneden ga en het beeld iets ophoog springt.

Ook opnieuw opstarten baat niet. De volledige beeldresolutie is 1920 X 1200. De letters lijken nu ook minder scherp te zijn en in de buurt van de pijl van de muis is een licht verstoring van scherpte te zien.

Gevolg is nu dat met elke muisbeweging het scherm een paar mm meebeweegt en je er een beetje scheel van wordt.

Ik heb alle instellingen van de muis en het beeldscherm al gereset maar dit helpt niet. Ik heb niet de indruk dat het aan het beeldscherm ligt. Zou de beeldkaart defect kunnen zijn?

Ronald

Moderator
    unSOUND

Je hebt ingezoomd op je scherm, scroll eens naar beneden met de ctrl toets ingedrukt, of druk op de toetsen appeltje alt 8

Bijdrager
    Pad

Inderdaad….
    Bedankt, probleem ineens opgelost!

Bijdrager
    Oppie

En om alles een beetje te begrijpen, kijk dan eens in Systeemvoorkeuren onder Universele toegang>Zien>Zoomen (ook nog onder Opties…), als ook onder Toetsenbord en muis>Stuurvlak>Gebruik stuurvlak: Zoom als deze toets etc.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.