9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Daan25

Bedrijfsadministratie OSX

Beste OMT-ers,
    Al enige tijd maak ik nu gebruik van een Mac en dat bevalt me prima.
    Nu wil ik ook graag zakelijk gebruik gaan maken van Apple producten.
    Dus ook mijn bedrijfsadministratie c.q. boekhouding moet gedaan worden onder OSX.

Welke programma’s/pakketten gebruiken jullie hiervoor?

Bijdrager
    onem

Wij gebruiken nu een online pakket. Maar ik zag laatst een artikel bij de buren van mac-zone.nl over hun eigen pakket zag er wel heel goed uit

Bijdrager
    onem
    Bijdrager
    hahaha… wat slecht

Probeer billings eens…

http://www.billingsapp.com/

super handig voor je facturen en boekhouding

Bijdrager
    Rolf

daar zijn al heel wat draadjes over. Even zoeken naar ‘boekhouding’ wellicht ?

In ieder geval:
    – Informer
    – iProfit

Bijdrager
    MichMich

Billings 3.0 is top… Verder heb ik geen software nodig…:)

Bijdrager
    Skyfire

Ik wil dit topic toch even kicken omdat ook ik tegen dit probleem aanloop.

Op dit moment maak ik gebruik van Billings. Een fantastisch stuk software, maar mijn inziens op bepaalde vlakken te beperkt. Ik gebruik Daylite hier naast voor (basis) projectmanagement. Maar ik vind de integratie nog niet je van het. Ik heb op een bureau gewerkt waar we hebben gewerkt met Control Vision, wat volgens mij een onderdeel is van Informer. Hier heb ik zelf niet zo positieve ervaring mee.

Ik heb de programmatuur van iProfit bekeken en ik snap niet dat dit er werkelijk zo lelijk en ongebruiksvriendelijk uit kan zien. Dit gaat ‘m dus ook niet worden.

Ik heb ook bij mijn accountant nagevraagd wat een goede optie was, maar ze zijn daar echter niet mac georiƫnteerd, hier kan ik dus ook niets mee. Snelstart en Accountview was waar ze mee aan kwamen. Nu heeft Snelstart wel een online alternatief, maar dat wil ik nog even buiten beschouwing laten omdat ik begreep dat dit een erg omslachtig pakket was. Dit zal dan ook een laatste optie zijn.

Wat ik wel zoek is:

Een pakket voor een volledige boekhouding
    Een pakket wat te koppelen is aan Rabobank telebankieren, of waar resultaten eenvoudig in te lezen zijn
    Zelf de volledige vrijheid hebben voor het maken van opmaken voor bijvoorbeeld facturen
    Rapportagemogelijkheden om bijvoorbeeld de balans in te zien of een maandomzet uit te draaien

Ik hoor graag of er nog meer opties zijn. Misschien moet ik is kijken of ik iets van een billings plugin kan brouwen…

Bijdrager
    marionterstege

Beste Heren,

Momenteel ben ik werkzaam bij een ontwerpbureau waar wij nu ook op zoek zijn naar een goed projectplanning en CRM programma. Ik heb al wat uurtjes zitten in het uitproberen van de programma’s van Marketcircle, maar voor ik dit programma aan ga schaffen luister ik graag naar jullie reacties nu een jaar later.

Hoe is de ervaring met/reactie over Daylite en Billings? Is het een programma waar efficiƫnt mee gewerkt kan worden of valt het tegen?

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Met vriendelijke groet,
    Marion

Bijdrager
    binaries4me

Ik ga dit draadje volgen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.