4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    christiaan656

Beats studio 2, vol aan het stroom en zonder het stroom leeg.

Hallo,

ik heb de 2e generatie van de beats studio, en sinds gisteren wou ik hem pakken om muziek te luisteren maar hij was leeg(rood lampje). Nou dat kan gebeuren, nou na een dag brandden alle lampjes van mijn beats (5 witte lampjes) wat betekend vol. Maar zodra ik het stekkertje er uit haal, brand meteen weer het rode lampje van leeg en kan hem hierdoor niet gebruiken. En hij geeft met de lader erin aan, vol terwijl hij zonder aan het stroom te zitten leeg is.(ook al andere opladers geprobeerd.)

Heeft een van jullie misschien dit zelfde probleem?

En ik heb hem nog geen jaar geleden gekocht bij de saturn en bon er ook nog bij, heb ik recht op een nieuwe of wordt zoiets gemaakt?

alvast bedankt.

Bijdrager

Dit is een Apple forum en jou vraag heeft er niet veel mee te maken maar goed.
    Daarnaast krijg je nooit een nieuwe na een jaar. Hij wordt waarschijnlijk gemaakt, maar je hebt zeker geen recht op zomaar een nieuw product.

Waarom ga je niet even terug naar de Saturn? Weet je precies waar je staat. Hij lijkt me stuk.

Bijdrager
    flyinghigh

Valt onder de fabrieksgarantie. Terug naar de winkel lijkt de meest voor de hand liggende oplossing.

Bijdrager
    Obi

Standaard heb je 1 jaar garantie, en de beats voldoet niet aan de verwachting en kan de functie
    waarvoor je de beats hebt gekocht niet vervullen/uitvoeren. Dus terug naar de winkel en je mag garantie claimen
    zeker als het binnen een jaar gebeurd. (aankoop datum)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.