3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    JM-Y

Beats by dr Dre Tour Headphones met ControlTalk

Ik ben al een tijdje naar deze headphones aan het kijken en heb daarnaast ook heel wat reviews gelezen/gezien. Het punt wat vaak word genoemd is dat ze snel uit je oren glijden en dat het geluid wat er uit komt niet 150 euro “waardig” is. Ik ben een beetje voorzichtig met het spenderen van 150 euro voor een product wat ik niet eerst kan testen (ivm hygiĆ«ne) dus vandaar dat ik dit hier even vraag. Wat zijn jullie ervaringen met deze headphones?

Bijdrager
    macaddict101

Hellow,

Ik ben zelf de trotse bezitter van de Beats by dr. Dre Tour Headphones, wel zonder Control Talk en tevens ook muziekverslaafd. Mijn smaak is vrij eclectisch wat er dus voor zorgt dat mijn ervaring qua klank op de headphones vrij uitgebreid is. De Beats zijn in-ears die vooral gericht zijn op muziek met heel wat bass in. Als je de headphones gebruikt komt de bass dus ook sterk naar voor, op een gewoon volume heel aangenaam. Een wat hoger volume is echter soms wel pijnlijk. Hoge en vooral lage klanken zijn geen probleem, en je hoort zowat elk detail van het lied. Zelf voor het kijken naar films op je laptop zijn de Beats heel erg geschikt (de bass die de headphones produceren hebben zowat hetzelfde effect als een subwoofer op een homecinema). Ook heel leuk is het opbergtasje dat je er bij krijgt, de anti-kluwen draad bewijst echt wel zijn functie en de vervangbare oorstukjes zorgen ervoor dat de Beats goed in je oren passen.

Veel succes en veel luisterplezier

macaddict101

Bijdrager
    Hansi2124
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.