30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 47)
  • Q:
    Bijdrager
    waltapple

Beats By Dr Dre Studio Dealextreme douane.

Hallo,

Ik ben van plan om de Beats By Dr Dre Studio van DX te gaan bestellen. Alleen heb ik 1 probleem: word die tegen gehouden bij de douane omdat het namaak spul is en boven de €22,-?
    En is het goeie kwaliteit?

Bijdrager
    Hostyle

Of je bestelling wordt tegengehouden bij de douane is een kwestie van geluk. Het ene komt er zonder problemen door, het andere wordt tegengehouden.

Over de kwaliteit kan ik niks zeggen, maar ik verwacht in ieder geval geen wonderen…

Bijdrager
    waltapple

Oke, en als die word tegengehouden wat gebeurt er dan?

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Geluids kwaliteit is in elk geval waardeloos. Daarvoor moet je ze niet kopen, maar het gaat je waarschijnlijk om de ‘image’ die het met zich mee brengt.

Bijdrager
    waltapple

Wie heeft die koptelefoon (van DX) in zijn bezit?

Bijdrager
    Henriboersema

Als het pakket door de douane onderschept wordt en het blijkt namaak te zijn dan zullen ze ‘m in beslag nemen. Voor 22 euro hoef je het niet aan te geven. maaaaarrrrrr. ik zou meer uitgeven en de echte kopen

Bijdrager

Ik heb de echte iBeats en de neppe Tours.
    Het verschil in kwaliteit hoor je niet direct. Maar als je ze een dagje meeneemt dan wel. Ruis op de fiets van de wind, niet sluitend genoeg terwijl ik de zelfde dopjes gebruikte van de echte iBeats. Waardoor ik alle geluiden gewoon hoorde, niet echt fijn als je een in-ear hebt. Ik zou gewoon sparen voor een echte.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zie “redelijk” goede reviews over een aantal van die Dr Dre headsets, maar het is wel meer een consumenten-apparaatje met een veel te hoge prijs als je kijkt naar wat je ervoor terug krijgt.

Er zijn véél betere headsets te koop voor dat geld:) Je betaalt bij die Dr Dre headset net zoveel voor de naam als bij een paar Nike schoenen, terwijl dat niet altijd zegt dat de kwaliteit zo goed is. Dan heb je in mijn ogen meer aan de (naar de prijs en geluidskwaliteit kijkend):
    – Sennheiser HD 558
    – Grado SR80i
    – AKG K 272 HD

Er zijn zéker betere headsets te koop hoor, maar deze vallen een beetje in dezelfde prijs range als die Beats, en leveren een veel beter geluid op.:)

Bijdrager
    Hostyle

Maar het gaat hier niet om de echte Beats, maar om neppers van DealExtreme…:eek:

Bijdrager
    Max1990

@Waltapple

Koop gewoon “the real thing”.

Word je er nou echt zo blij van dat mensen denken dat je de Beats hebt?? Dat zou wel treurig zijn. Net als mensen die lopen met nep rolexen e.d. Dat is gewoon zielig.

Net als wat joram zegt, de Beats zijn gewoon hype producten. Ik heb ze vergeleken met bijvoorbeeld de Sennheiser en de B&W P7. En laten we eerlijk zijn, die klinken gewoon 100x mooier.

Ik zelf een headset van B&O, daar is ook veel namaak van in omloop. Als je naar die namaak luistert springen de tranen je in de ogen, niet kopen dus die namaakzooi.

Kwaliteit kost geld.

Bijdrager
    rdesign

Ik heb hier de orginele Beats in-ear, neppe beats in-ear en een paar Sennheiser CX400II. Prijzen waren €159, €29 en €49. Kwaliteit van de echte beats is echt schitterend. Geen vervorming bij hard geluid, iets waar de Sennheisers en de neppe Dre’s wel last van hebben. Grote voordeel van de Sennheisers is dat ze lekker licht zijn. Ik gebruik ze dan ook voor het hardlopen, iets wat met de (echte en fake) Beats onmogelijk is. Geluidskwaliteit van de fake Dre’s is zeer matig, véél minder dan dat van de Sennheisers, laat staan de echte Dre’s. Bouwkwaliteit van de fake dre’s is dramatisch.

Oftewel, even doorsparen voor Sennheisers of de echte Dre’s.;-)

Bijdrager
    Ritsurt

Ik heb zelf een neppe Beats by Dr.dre Solo via Dealextreme gekocht, ik heb er 3 tegelijk besteld, die kwamen toen niet door de douane, ik moest toen nog btw erover betalen en kreeg ze vervolgens pas.

Over de kwaliteit: Ik vind ze niet slecht voor een fake one die van mij was omgerekend 50,- je kan ze bijna niet van het echt onderscheiden, je moet er een echte naast zetten wil je echt het verschil zien, ik heb hem daarnaast niet gekocht omdat ik er stoer mee wil doen, maar gewoon omdat ik nog een koptelefoon nodig had en ik de gok wel een wou wagen.

Veder kan je discussiëren over de kwaliteit en het imago maar het zijn echt geen slechte producten, ik heb laatst op mijn werk de Beats Pro getest (399,-) en met de muziekstijl die ik heb (Hardstyle, Hardcore, House, Techno e.d) was ik aardig verbaasd, als ik dezelfde muziek ga luisteren met een Bowers & Wilkens P5 (299,-) vind ik de kwaliteit minder omdat die B&W veel helderder is in de hoge tonen, en de Beats vooral in de lage tonen goed is.

Naast de koptelefoons heb ik de Dre Beatbox (400,-) samen getest met een B&W Zeppelin Air (599,-) en ook hier geld hetzelfde, dubstep luisteren op die Beatbox is echt geweldig, ontzettend mooie laag, maar zodra je hoge tonen krijgt merk je dat de Zeppelin Air velen malen helder en mooier is.

Ligt dus heel erg aan wat voor muziek jij luistert.

Bijdrager
    KarelWillem
    waltapple op 10 oktober 2011

A: Alleen heb ik 1 probleem: word die tegen gehouden bij de douane omdat het namaak spul is en boven de €22,-?

B: En is het goeie kwaliteit?A: die kans is tegenwoordig héél groot ja. Niet doen dus.

B: Het is troep. Niet doen dus.

Bijdrager
    Ritsurt

Daarnaast verschilt de kwaliteit heel erg per exemplaar, ik heb ook Neppe Tour’s gekocht maar die waren om te huilen, vergelijkbaar met de oordopjes van de Blokker, terwijl ik op DX weer positieve reacties hoorde.

Bijdrager
    Rickje

In plaats van de Beats by Dr Dre, kijk eens naar deze headphones. Die hebben we bij mij op het werk. Deze TMA headphone kost 179 euro. De solo headphones van Dr Dre van eveneens 179 euro zijn kwalitatief minder goed, vind ik zelf.

Wat anderen ook al zeggen, Beats by Dr Dre zijn erg lage tonen, terwijl in vergelijking die TMA de andere tonen ook goed weergeeft.

Naja, zomaar suggestie!

(TMA Headphones van AiAiAi http://www.aiaiai.dk/headphones/tma-1.html )

Bijdrager
    waltapple

De meeste reacties zijn negatief dus ik denk dat ik ze niet ga bestellen. Maar ik wil ze ook hebben omdat ze vergeleken met Senheiser een veel mooier design hebben en de echte veel te duur zijn.
    Ik denk nog even verder en plaats dan wel mijn besluit.
    Dank jullie wel alvast.:)

Bijdrager
    Ritsurt

Ik zal er gewoon een bestellen als je ze graag wilt, ik ben er zelf gewoon over te spreken voor dat geld, mocht je het niks vinden kan je hem via Marktplaats zo aan het Blackbarry volk verkopen, wel eerlijk zijn natuurlijk dat het een replica betreft.

Bijdrager
    waltapple

Ja dat is ook weer waar. Maar het probleem van mij is of die wel gewoon bij mij thuis aankomt zonder problemen.

Bijdrager
    KarelWillem

Als het om een enkel exemplaar gaat, lukt het meestal wel.
    Maar je hebt verder geen poot om op te staan, als de douane ze achter houdt.

Bestel i.i.g. geen stapeltje tegelijk, want dan gaat het onherroepelijk fout.

Bijdrager
    Ritsurt

Hoezo? Toen ik er 3 had besteld kwamen ze daar ook terecht, ze mogen volgens mij niet eens in de doos kijken en op de bon wordt geen enkele link met Beats by dre gelegd, in het ergste geval moet je er nog belasting over betalen.

Bijdrager
    KarelWillem

Ze mogen absoluut in de doos kijken ja.
    En alles wat uit Hong Kong komt, wordt zwaar gecontroleerd. Neem dat maar van mij aan.

Ze zijn niet helemaal dom natuurlijk.
    Vooral de grote merken voeren echt een hetze (en terecht denk ik) tegen de vele namaak-producten.

Ik heb er wel eens zes tegelijk binnen gehad.:wink:
    Toen ik overmoedig werd, en er vijftien bestelde, was ik ze in één klap allemaal kwijt.
    Zo de shredder in.

Bijdrager
    iLarsNL

Wat je ook kan doen is gewoon even doorsparen voor een klipsch image One. Werkt geweldig en is maar 150 euro.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik vond mijn brief over de laatste zending Beats nog.

n.b.: OMT is de laatste tijd niet vooruit te trappen hier. Heel vreemd.

Bijdrager
    waltapple

Na veel nadenken en bellen naar de winkels heb ik besloten om de Urbanears Plattan te kopen.
    Is prima geluid en een goeie prijs (€60). Ben er erg blij mee.

Bijdrager
    thomskie040

>> KIJK GEWOON OP MARKTPLAATS <<<
    ZOVEEL MOEITE JE KAN ZE ZE VOOR 3EURO OP MARKTPLAATS VINDEN
    BEATS BY DRE

Bijdrager
    Henriboersema

3 euro? Zal mij een beste kwaliteit zijn
    ,!

Bijdrager
    eonic

SENNHEISER hd25 – c II

klaar

Bijdrager
    SanderApple

Als je graag hard geluid met veel bass en mooi design, dan zou ik de Beats nemen(in de echte en de neppe zit niet veel verschil heb ik gehoord). Als het gaat om de geluidskwaliteit in het algemeen, dan zou ik voor een goeie sennheiser gaan…

Moderator
    unSOUND

Wat betreft geluidskwaliteit ben ik aardig teruggekomen op Sennheiser. Grado en Beyerdynamic hebben dan eerder mijn voorkeur.

Bijdrager
    KarelWillem

…dan zou ik de Beats nemen (in de echte en de neppe zit niet veel verschil heb ik gehoord)…

Ten eerste is er niet zoiets als ‘de neppe’. Want dat varieert per batch en aanbieder.
    Je kunt dus héle slechte kopieën treffen, en je kunt redelijke kopieën treffen.

Ten tweede is er niet één kopie die klinkt als het origineel.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 47)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.