30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)
  • Q:
    Bijdrager
    Glenn

Beats by Dr. Dre hoofdtelefoon

Ik had van een kennis van mij een dagje de Beats by Dr. Dre hoofdtelefoon van MonsterCable mogen lenen en stond versteld van het draagcomfort en de geluidskwaliteit.
    Waar kan ik die ergens in België of Nederland kopen?

Groetjes Glenn.

Bijdrager
    jobz

hoi Glenn,

Bij Apple. http://store.apple.com/nl/product/TS232ZM/A

(ken je google? was de eerste hit…)

Bijdrager
    ruudvroon

In Nederland worden ze ook verkocht bij BCC.

Inactief
    Anoniem

Koop ze op Ebay! Echt een stuk goedkoper, heb ze zelf namelijk ook op Ebay gekocht een tijdje geleden:D

Bijdrager
    Glenn

Ze staan inderdaad op de site van bcc.
    De prijzen op Ebay verschillen blijkbaar ni zo erg hard met de werkelijke prijs.
    Maar ik koop ze liever zelf in een winkel of zo in plaats van toegestuurd te krijgen

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

E kan net zogoed voor de bose on ear koptelefoon gaan het geluids verschil is minimaal tot niet hoorbaar en de prijs is de helft minder. Draagcomfort is persoonlijk natuurlijk ze zijn wat lichter dan de beats by dr dre.

Test ze eens bij een APR als ifactors of machouse die hebben ze op demo staan.
    Is denk ik een betere keus voor minder geld

Bijdrager
    Glenn

Bedankt voor de raad zal morgen eens naar een APR in de buurt rijden.

Bijdrager
    diotav

@kasuja .. je komt met een totaal andere koptelefoon aanzetten. On-Ear vs. Around-Ear?! Dat klinkt toch heel anders!

[size=9:ead9083287]Over betalen voor de naam gesproken .. -_-[/size:ead9083287]

Bijdrager
    wouwout

LOL http://www.engadget.com/tag/dr%20dre/

Sorry maar Monster zijn oplichters. Heb ooit een DVI kabel van 40 euro gezien. Was 1 meter lang. Van Monster.

Bijdrager
    diotav

We kennen ook allemaal het HDMI-kabel verhaal .. maar dit gaat om (personal) audio, dat verschilt enorm!

Bijdrager
    syltheboy
    ”jobz”

hoi Glenn,

Bij Apple. http://store.apple.com/nl/product/TS232ZM/A

(ken je google? was de eerste hit…)

Ze zijn erg prijzig, maar dan heb je waarschijnlijk ook wel wat.:? Ik zou ze in ieder geval nooit kopen, omdat ik al tevreden ben met een koptelefoon van rond de 50 euro. Zelfs m’n Sennheiser CX 300 (In-Ears) voldoen al en daar heb ik ongeveer 35 euro voor betaald.

Bijdrager
    hahaha… wat slecht
    ”diotav”

@kasuja .. je komt met een totaal andere koptelefoon aanzetten. On-Ear vs. Around-Ear?! Dat klinkt toch heel anders!

[size=9:a7db30e374]Over betalen voor de naam gesproken .. -_-[/size:a7db30e374]

Dat was ds ook mijn eerste reactie toen ik de Bose presentatie kreeg op werk.
    Maar na er eens goed naar geluisterd te hebben en ze vergeleken te hebben met de beats by Dr Dre van mijn collega was het verschil minimaal.

Te klein in ieder geval om daar nog eens extra 100 tegen aan te smijten alleen omdat ze er cooler uit zien en omdat er Dr Dre op staat. Het blijft een headset van monster…

Mijn collega van die beats by Dr Dre en die was ook erg verbaast over de geluids kwaliteit van de bose on ear headphones. Hij had zelfs spijt van zijn aanschaf na het horen van de bose.

Er zit op die Bose alleen geen noise cancelation.

minimaal verschil in geluid Groot verschil in prijs

Bijdrager
    Paulusje

Ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon,

In het verleden heb ik een paar iPod oordopjes gehad, een sennheisser (200 nog iets geloof ik) on ear, en een paar bose in-ear headphones.

Die sennheisser waren geweldig, ze klonken goed alleen had mijn moeder ze per ongeluk gebroken omdat ze niet wist welke kant zij ze moest inklappen.

Toen kocht ik de bose, die gingen na 5 maanden kapot vanwege een disconnectie tussen de kabel en dat gouden plugje dus kreeg ik geen geluid meer, ik stuurde ze op naar Bose, kreeg binnen 7 dagen een nieuwe toegestuurd maar gingen na 5 maanden WEER kapot met het zelfde probleem, de verbinding tussen de kabel en het gouden plugje was kapot.

Ik gebruik nu weer mijn iPod headphones en tot nu toen zijn die het langste meegegaan lol.

Alleen ik wil nu weer een paar goede headphones and die beats van dr. dre leken mij wel wat, geld is niet echt een probleem dus je hoeft niet met de prijs aan te komen waarvoor ik het niet zou doen.

Mijn kop telefoons gaan altijd stuk omdat de verbinding tussen de kabel en het plugje kapot gegaan, dan kan je in de meeste gevallen het hele ding weggooien. Ik heb gehoord dat bij de beats je de kabel los kan maken van de headphones dus als de verbinding tussen de kabel en het plugje breken hoef je alleen een nieuwe kabel te kopen en niet een heel nieuw paar headphones. Klopt dit??

Ook, hebben jullie misschien wat info over deze koptelefoon positief en negatief en alternatieven voor deze headphones?

Met vriendelijke groet,

Paul

Bijdrager
    Jakobbb

Beats by Dr. Dre … OK, volgens mij kom je voor dezelfde prijs veel betere producten uit bij bijv. Sennheiser of AKG zoals de AKG K 242 HD … :|

Bijdrager
    alex-veenstra

Ik wil de In-Ear’s – Dre Beats Tour, kwam ze tegen in een online shop: hdmidiscounter.nl
    Ga ze daar denk ik bestellen, iemand toevallig ervaring met deze shop?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Wat heeft iedereen toch met Sennheiser?! Is dat gepapegaai of mis ik iets? Ik vind het prima spul maar zeker niet uitzonderlijk goed vergeleken met andere vergelijkbare merken..

Bijdrager
    plonserd

Bij Bose en Beats by Dr.Dré kun je écht niet spreken over ‘goede geluidskwaliteit’ hoor.

Het enige waar ze beiden goed in zijn is verschrikkelijk veel bas toevoegen, waardoor de mid- en de hoge frequenties helemaal naar de achtergrond gedrongen worden, of erger, helemaal niet meer aanwezig zijn.
    Het is niet omdat een koptelefoon een pompende bas heeft, dat de geluidskwaliteit goed is he:p

Koop voor het geld van die Bose- of die Dr.Drédingen gewoon 2 koptelefoons van pakweg BeyerDynamic ofzo.
    Dan praten we over goeie geluidskwaliteit:)

edit: die AKG die Jakobbb aanhaalt is ook een vééééél betere hoofdtelefoon voor veel minder geld.
    Zelfs de goedkoopste AKG’s zijn nog best van behoorlijke kwaliteit.

Bijdrager
    wouwout

heeft de TS de dr dre dingen al aangeschaft? zo ja dan hoor ik graag hoe het bevallen is.

Bijdrager
    MarvinE

Heb Sennheiser HD 448 aangeschaft. Leuke kwaliteit, maar niet echt supergeweldig. Zit trouwens wel erg lekker over de oren.

Bijdrager
    Xiapano

Heeft iemand hier de In ears ? Ik ben echt benieuwd naar jullie ervaringen!

Bijdrager
    Jark

Ik heb de In-ears . Geluid vind ik goed, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik niet veel ervaring heb met andere oortelefoons (in dezelfde prijsklasse). Alleen ze blijven niet echt lekker in je oren zitten. Althans, bij mij niet.
    Ik heb ze destijds gekocht in Apple Store New York.

Maar nu….. de bekabeling (platte rode draad) begint bij mij te ‘scheuren’ bij de stekker én bij de aansluiting met de oordopjes. Ik gebruik ze wel dagelijks (afgelopen zomer met de iPod Touch in m’n broekzak) en heb het bijbehorende opberghoesje niet vaak gebruikt.

Zal kijken of ik foto’s kan uploaden. Heb nog geen contact opgenomen ivm garantie…..

Bijdrager
    Xiapano

Zojuist gekocht..:)

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Die headphones zijn gewoon zo duur omdat er Dr. Dre op staat. Het zijn gewoon headphones, met wat meer draagcomfort (echt niet beter dan headphones van BOSE).

Bijdrager
    diotav

In beide gevallen zul je ook voor de naam betalen.

Bijdrager
    mark-a-mac

Ik vind http://www.headphone.com/index.php wel informatief. Het is en blijft een winkel, maar ze bieden een hoop info.

Bijdrager
    Mr. Nathan

in december wil ik graag de Beats kopen als ik op vakantie ben in NY,
    omgerekend zijn ze dan 200 euro,
    ik heb al Bose In-Ear oordoppen,
    zou het een goede koop zijn?
    is het geluid ook echt zo goed als ze beweren?

Bijdrager
    DV8

Ik ben kort geleden tegen een Ultrasone HFI-700 aangelopen.

http://techgage.com/article/ultrasone_hfi-700_headphones

De koptelefoon moet het niet echt hebben van zijn looks. Maar het geluid compenseert dit in ruime mate. Een echte aanrader!

Bijdrager
    mees58

ik bleef laatst haken met mijn (beats by dr.dre studio) in mijn hand en toen viel ik en nu is de linker kand dat ijzeren rantje is beschadigt en er zijn volgens mij 3 klijnen schroefjes uit en die bas en de geluids kwaliteid aan de linker kand doet het best slecht waar kan ik dit laaten maken en is het wel te maken ?! graag bericht terug;) ltrz

Bijdrager
    KarelWillem

Allemachies….

Dát is pas dyslexie!:lol:

Terug naar je dealer en vragen of er gerepareerd kan worden.
    Die dingen zijn duur genoeg voor een beetje service.

Bijdrager
    Thoomas
    mees58 op 16 mei 2011

ik bleef laatst haken met mijn (beats by dr.dre studio) in mijn hand en toen viel ik en nu is de linker kand dat ijzeren rantje is beschadigt en er zijn volgens mij 3 klijnen schroefjes uit en die bas en de geluids kwaliteid aan de linker kand doet het best slecht waar kan ik dit laaten maken en is het wel te maken ?! graag bericht terug;) ltrz

Probeer het eens zo:

mees58 op 16 mei 2011

Ik bleef laatst haken met mijn (Beats by Dr. Dre Studio) in mijn hand. Toen viel ik en nu is de linkerkant [aan elkaar] van dat ijzeren randje [s]is[/s] beschadigd. Er zijn volgens mij 3 kleine[s]n[/s] schroefjes uit en die bass en de geluidskwaliteit aan de linkerkant [aan elkaar] doet het best slecht. Waar kan ik dit la[s]a[/s]ten maken en is het wel te maken?! Graag bericht terug. Tot later.

Ik zeg, troll! Zoveel spelfouten in één bericht? Of je bent ‘echt’ dyslectisch. Apple heeft daar iets handigs voor:

Doe ook maar gelijk “Controleer grammatica tegelijkertijd met spelling” en “Corrigeer spelling automatisch”.

Wat betreft reparatie, kan je inderdaad het beste even naar de plek waar je hem hebt gekocht. Wellicht dat je hier wat aan hebt:
    http://aolanswers.com/questions/fix_broken_beats_dr_dre_headphones_504144583462039?#answers

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.