17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    markkeulen

beamerpresentatie vanaf de iphone!

Ik zag laatst iemand een presentatie geven met de beamer vanaf zijn iphone.
    Hij had een Iphone AV kabel onder in de iphone geplugt. En de video tulipstekker in de Beamer gedaan.
    Via de standaard foto app wandelde hij door de jpg’jes op zijn Iphone.

Is er een app om een complete keynote te presenteren?
    Is er een beter manier om op de beamer te komen?

Deel de kennis en laat me de mogelijkheden weten.
    Mark

Bijdrager
    Raridder

Beamer aansluiten op een Mac en Jaadu VNC (teleport) op je iPhone . Werkt als een trein.

Bijdrager
    Sidje

Was zelf ook aan het rondneuzen om een presentatie te geven met m’n iPod Touch,omdat ik geen zin had om een laptop mee te nemen.

En zelf had ik het idee om een universal dock te gebruiken met een s-video en dan gewoon via de remote van het dock te wisselen van foto.
    Ik maak de presentatie dan in keynote en exporteer deze naar afzonderlijke jpg of png et voila.

Natuurlijk moet je beamer dan s-video ondersteunen.

Bijdrager
    tommy666

Enne…… De iPod touch ondersteunt ook géén S-video meer. Net als het nieuwe Universal Dock,daar zit ook geen S-video in. De laatste serie die (bij mijn weten) S-video ondersteunde was de iPod 5,5G (de tweede generatie van de video dus). Daarna moest je er de speciale TV-out kabel bijkopen die in de dock-connector plugt. Dit werkt normaal ook met het Universal Dock.

Bijdrager
    markkeulen

Zeg Rarider, (Beamer aansluiten op een Mac en Jaadu VNC (teleport) op je iPhone . Werkt als een trein.)
    Wat is een Jaadu VNC en hoe werkt dit?
    Klinkt interessant.

Mark

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

VLC lite (in de appstore) gratis! Leuk hebbeding.

Bijdrager
    Raridder

Is leuk. Jaadu click kost €0,79 in de app. store Zodra je wireles aanstaat werkt hij meteen. VLC werkte niet direct en het duurde mij te lang voor ie ging werken. Ik heb Jaadu click geprobeerd en werkte gelijk. Heb nu ook de €19,99 versie gekocht heb nu meer opties waaronder een toetsenbord. Scheelde mij €130,- aan een draadloos toetsenbord en muis.

Bijdrager
    Raridder
    ”markkeulen”

Zeg Rarider, (Beamer aansluiten op een Mac en Jaadu VNC (teleport) op je iPhone . Werkt als een trein.)
    Wat is een Jaadu VNC en hoe werkt dit?
    Klinkt interessant.

Mark

Jaadu VNC vind je in de appstore. Dit programma maakt een verbinding met je Mac via Wifi. Zodra dit gedaan is werkt je iPhone/Touch scherm als een muis. Je kan je hele computer mee besturen. Bestanden openen ect. Er zijn twee versies Jaadu Click en Jaadu VNC. De click versie kan je alleen je muis bedienen en bestanden openen. Met de VNC versie heb je onder andere een toetsenbord tot je beschikking. Deze laatste kost €19,99. Kost een beetje maar hierdoor heb ik geen draadloze toestenbord of muis meer nodig. Ik kan gewoon ergens gaan zitten en bedienen.

http://www.jugaari.com/

Bijdrager
    Sidje

@Tommy666

Klopt, heb me vergist met iets anders wat ik had opgezocht.

Zou je dan deze kabel, of deze kunnen gebruiken om op een beamer aan te sluiten?

Dan wordt het gebruik van een laptop overbodig dacht ik.

Bijdrager
    Raridder
    ”Sidje”

@Tommy666

Zou je dan deze kabel, of deze kunnen gebruiken om op een beamer aan te sluiten?

Je kan er alleen je foto’s en video’s mee bekijken. Je kan er geen Keynote presentatie mee weergeven.

Bijdrager
    yvio

er zijn toch ook beamers die je via wifi kunt voorzien van beeld?

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Raridder”
    ”Sidje”

@Tommy666

Je kan er alleen je foto’s en video’s mee bekijken. Je kan er geen Keynote presentatie mee weergeven.

Keynote omzetten naar een m4v en dan gewoon pauzeren waar nodig.

Bijdrager
    Afroman

Nee joh! Exporteren naar Quicktime. Werkt net als PowerPoint, gewoon op enter klikken voor de volgende dia/effect.

Bijdrager
    1984

Hebben ze ook al beamers in zakformaat……………..:roll:

Bijdrager
    Genius

Jazeker, wordt ook een feature op de nieuwe iphone 4G

Bijdrager
    Doulos

Zijn er inmiddels al andere apps die zorgen dat het scherm van de iPhone op de beamer komt?

Jaadu lijkt me voor die applicatie wel erg veel extra’s bevatten?

Bijdrager
    KarelWillem
    ”1984″

Hebben ze ook al beamers in zakformaat……………..:roll:

Nou en of.

http://www.mobiletopsoft.com/board/2611/first-cell-phone-projector.html

of:

Mini-beamer

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.