6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Thomasde_groot

Beamer scherm

Hallo, Ik weet niet of het helemaal op deze site past. Maar ik heb een vraag.

Ik wil graag mijn apple tv/macbook via mijn beamer projecteren op de muur. Maar wat is een goed projectie scherm. Bijvoorbeeld, Celexon, Optoma enzovoort. Gewoon een handmatige maar wel met heel professioneel uitziend beeld/kwaliteit.

Bijdrager
    Djoowie

Ik heb zelf een bioscoop in mijn kelder gebouwd en een scherm gemaakt van PVC-doek. Een frame gemaakt van hout waar ik het doek strak op heb vastgemaakt met een nietpistool. Geeft echt een heel goeie beeldkwaliteit en ziet er professioneel (genoeg) uit. Je hebt dan geen oprolscherm oid dus je hebt wel een altijd een frame aan je muur zitten dus weet niet of je veel aan deze info hebt.

Bijdrager
    madcat

Ik heb zelf een Celexon HomeCinema Electrol scherm waar ik erg tevreden mee ben, niet al te duur maar prima kwaliteit.

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb zelf een bioscoop in mijn kelder gebouwd en een scherm gemaakt van PVC-doek.

Haha..:nerd:(y)

Bijdrager
    thijsvanzwam

Ik projecteer ook op de muur, omdat ik een scherm niet mooi vind als de beamer uit staat, los ik het op met speciale verf.

http://www.cinedream.be/catalog/cinedream-paint-0

Bijdrager
    MacSchulz

ik projecteer gewoon rechtstreeks op een witte muur en dat werkt prima

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.