17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Berrt

BCC reclame met MacBook op voorpagina

BCC verkoopt volgens mij geen MacBook’s, maar op de voorkant van z’n folder zit een blije dame te werken op de MacBook.
    In de folder is geen enkele Mac te vinden.

Bijdrager
    Taconew
    Bijdrager
    Chorro

Er worden wel vaker Mac’s gebruikt in reclames die nergens op slaan;)

Zo wordt er ook regelmatig door SBS zelf reclame gemaakt voor het stemmen op Popstars o.i.d., waarbij je de oude Macbook Pro ziet met Windows 98.

Blijkbaar allemaal een stiekeme liefde voor het merk, maar geen interesse in de verkoop ervan.

Bijdrager
    Pieterr

De mensen die die foldertjes in elkaar jassen maken vaak gebruik van foto’s van stocksites. Er is geen enkele relatie tussen de dame, haar computer en BCC anders dan dat ze toevallig op de folder is gekomen.

Bijdrager
    Chorro

Maar de indruk die bij mij bij zoiets word gewekt, is dat die Samsung laptop écht te slecht voor woorden is. Omdat zelfs de dame van de reclame er geen gebruik van durft te maken, maar wel van de koptelefoon die je gratis krijgt.

Bij mij werken deze reclame’s echt heel slecht.

Of zullen ze denken dat de mensen wel zullen geloven dat die Mac de witte Samsung zal zijn?

Bijdrager
    Afroman

Normale mensen denken laptop = laptop.

Bijdrager
    Pieterr

Normale mensen denken “Hé, mooie meid!”, daarna: “Waar gaat het over?” en tenslotte: “Oh, een Samsung Netbook… duhhh”.:wink:

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ
    Bijdrager
    Yip
    Berrt op 21 augustus 2010

een blije dame ]

Waarom denk je dat ze blij is?:lol:

Bijdrager
    trabant

Omdat ze een iThrob in heeft (niet in beeld).

Bijdrager
    IJurriaan

Ik snap ook niet waarom ze daar achter, op dat kastje, een gedateerde iPod neerzetten. Als je dan zo hip doet met een Macbook, doe het dan ook goed…

Bijdrager
    Afroman

Ik zie geen probleem? Is toch een hippe iPod?

Bijdrager
    trabant

Het opmaken van dat soort folders moet enerzijds wel professioneel gebeuren, maar aan de andere kant mag het weer niets kosten. Dus is die ingehuurde ZZP’er altijd de pineut. Die neemt dan stilletjes wraak op zijn opdrachtgever door de folderdoorpluizende tieners dit soort raadsels voor te schotelen. Een compaq met een OSX scherm en dat soort zaken.
    Gewoon omdat dat OSX-scherm sneller voorhanden is dan wat erop hoort,

Bijdrager
    _appletaart_

op een paradigit tas staat ook een ibook terwijl ze de ibooks allang niet meer maken

Bijdrager
    Dagaloni

Die koptelefoon is erop gephotoshop:razz: Het lijkt wel of ze eerst een andere oordopjes had.

Bijdrager
    chrisy

laats ook in een media markt folder zetten ze er een foto in van de oude macbook terwijl de specs waren van de nieuwe. En op de zelfde pagina stonden nog macbook pro’s waarvan het plaatje van de 13” gewoon een verkleinde foto was van de 15” en de 17” gewoon een vergrote foto van de 15”.

Bijdrager
    Chorro

Zie hier

Ook weer reclame met een oude MBP

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.