7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    photographyfreak

Battlefield Bad Company 2 laag FPS

Dag

Telkens wanneer ik BFBC2 speel staat het FPS maar op 12. Weet iemand daar een opsolling voor?
    Ik gebruik een MacBook Pro 2.2.

Bijdrager
    sven-

Speel je onder Bootcamp of speel je de Cider port?

Welke graphic settings (resolutie etc.) heb je ingesteld staan?

Bijdrager
    Dustin24

Als ik me niet vergis is BFBC2 niet Compatible met Mac, dus is het waarschijnlijk een port wat jij hebt… Dat houd dus in dat je nou eenmaal niet meer dan 12 Fps kunt hebben omdat het voor windows is gemaakt. Hier is simpelweg geen oplossing voor.

Bijdrager
    photographyfreak

Ja Cider heb ik wel ergens gelezen, daar ken ik nu zelf niets van, maar ik moet wel zeggen dat bij het menu en al de rest (behalve het spel zelf) het FPS wel veel hoger ligt.
    Het staat ingesteld op 1680*1050

Bijdrager
    Dustin24

Ja klopt, om eerlijk te zijn heb ik de game zelf ook uitgespeeld op mn MacBook Pro. Het hoofdmenu is inderdaad lekker vloeiend, maar de game zelf lagged. Gewoon ff doorbijten en doorspelen zou ik zeggen:wink:

Bijdrager
    sven-

Ja of instellingen eens wat lager zetten (zoals die resolutie bijv.). Kijken of dat helpt?

Bijdrager
    rdesign

De meeste games (ook die uit de App Store) draaien op zo’n Cider Port volgens mij… Inderdaad gewoon even de settings wat lager zetten. Resolutie scheelt een heel stuk. Ik kan bijv. Dirt 2 amper spelen (12-15 fps) op 2560×1440 resolutie. (i7 MBP) Op een 1920×1200 resolutie trekt ‘ie het wel prima. (25-30 fps)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.