7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    durrrr

Battery drain sinds iOS 12

Mijn batterij gaat sinds iOS 12 erg snel leeg. Een minuutje internetten/bellen kost al gauw 5% of meer van je batterij. Apple beloofde prestatieverbeteringen op oude toestellen, nou ik merk het… Heb zelf nog een iPhone 6s en de batterijconditie is 83%. iPhone herstarten en/of kalibreren helpt niet. Ben wel van plan binnenkort de batterij te gaan vervangen bij Apple. Zijn er meer mensen die er last van de hebben van de battery drain?

Bijdrager
    Shmoo

Zijn er meer mensen die er last van de hebben van de battery drain?

☝️

Bijdrager
    Jos Opel

🖕🏽Op iPhone 6. Ga voor eind december batterij laten vervangen (kosten €29)

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Denk er wel even aan dat je een afspraak maakt voor je helemaal naar de officiële Apple Store (bij APR’s kost het makkelijk 20 Euro meer) gaat, want zomaar binnenlopen voor een batterijvervanging gaat in 90% van de gevallen niet lukken.

Bijdrager
    nnsa

Na vervangen van je batterij is dit probleem over.

Bijdrager
    yourt

Ik heb het op mijn 7 ook. Ga ook om andere batterij gaan.

Bijdrager
    durrrr

Heb vandaag een clean install gedaan en tot nu toe gaat de batterij veel langer mee.
    Ben wel tegen een probleem aangelopen, vóór de clean install heb ik een iCloud-reservekopie gemaakt en toch ben ik alle contacten en foto’s kwijt.
    En als ik inlog op icloud.com dan staan de foto’s er wel, maar niet de contacten. Wat doe ik verkeerd?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.