10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    JVermeulen

Batterij iPhone heel snel leeg

Hey

Ik heb mijn iPhone nu ongeveer 8 maanden. In het begin ging de batterij ongeveer 4-5 dagen mee.
    Nu is dat ongeveer een 22 uur.. Ik begrijp niet goed hoe dit komt, locatievoorziening staat uit, geen push, automatisch zoeken naar wifi staat uit …
    Ik liet mijn (volledig opgeladen) iPhone gewoon als test één dag liggen, zonder er iets mee te doen = ’s avonds was de batterij zo goed als leeg.

Nog mensen met dit probleem? Hoe kan ik dit best voorkomen?

Alvast bedankt!

Groeten

Bijdrager
    KingAchille

Staan je mobiele data, 3G,… de netwerkvoorzieningen dus ook uit?

Bijdrager
    JBStudio

Ik heb hier een beetje hetzelfde probleem… Ook alles uitstaan en toch verslint ‘hij’ batterij. Ik ben er zo goed als zeker van dat dit bij mij komt door Angry birds (rio)… Deze staat dan nog wel ‘aan’ in de multitask bar. Als ik deze ‘echt’ sluit dan doet mijn batterij het een stuk beter! Dus wellicht een optie om alle multitask proramma’s even te sluiten en nog een een dagje laten liggen, kijken wat ‘hij’ dan doet.

Bijdrager
    SunKeeper

Welk iOS draaien de mensen hier?

Bijdrager
    JBStudio

ik nog 4.3.3 (geen jailbreak of dergelijke vernaggeling)

Bijdrager
    Hansi2124

De batterij van mijn iPod touch 2G iOS 4.2.1 gaat ook snel leeg. Staat op vliegtuigmodus, wifi uit. 5 dagen niet gebruikt = compleet lege batterij.

Bijdrager
    JVermeulen

Ik vind het vooral vervelend om overal je oplaadkabel mee te moeten nemen als je langer dan een dag van huis bent.

De iPod op mijn iPhone gebruik ik amper, bellen gebeurt misschien 4 keer (2 min.) per dag, en ik surf gemiddeld 5min. per dag op het internet. En ik verstuur ongeveer 10-20 sms’jes per dag..

Het is jammer dat iemand een smartphone koopt en hem amper kan gebruiken omdat de batterij meteen op is ..

Moderator
    unSOUND

Het lijkt er toch op dat er iets nog draait dan, of de accu moet defect zijn. Maar heb je bijvoorbeeld ook de iTunes Store en Ping uit staan ? Die trekken bij sommige mensen de accu ook leeg…

Bijdrager
    applediver

ik heb dit probleem inderdaad ook, in begin ging die echt lang mee zoals jvermeulen zegt maar nu is het gene vette meer.
    ook de nieuwste versie en geen jailbrake ofzo.
    toolbar staat meestal ook alles af dus meer kan je toch ni afzetten voor stroom denk ik he?
    ik heb wel bij sommige apps zo aangehinkt dat ik statusupdates wil ontvangen maar heeft dit er ook niet mee te maken dan?

Bijdrager
    Hansje
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.