7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Steph.

Batterijprobleem iBook G4

Een vraag, onze batterij van de iBook G4 loopt tegenwoordig in een uur leeg.
    Dit is zo’n batterij die een paar maanden terug gratis verstrekt is door Apple ter vervanging van de batterij die in die lichting niet goed was.
    Zijn hier meer mensen met dat euvel ?

Alvast bedankt,
    groeten,
    Steph. 8)

Bijdrager
    Xcode

Zoiets hoort beslitst niet bij een nieuwe batterij, maar het ligt natuurlijk ook aan wat je precies op de iBook doet. Heb je eigenlijk wel garantie gekregen bij je nieuwe batterij?

Met vriendelijke groeten,
    Rico

Bijdrager
    Vin

mijn iBook is 2 jaar oud en mijn batterij is ook in een dik uur leeg… kan ik m niet weer wat meer energie geven?

Bijdrager
    Xcode
    ”sic-one”

mijn iBook is 2 jaar oud en mijn batterij is ook in een dik uur leeg… kan ik m niet weer wat meer energie geven?

In dit geval is je batterij gewoon af…:P

Bijdrager
    Vin

das dan mooi klote! maar ja, werk toch veel thuis en kan dus mooi de adapter erin doen….

Bijdrager
    Steph.

Beste mensen,

Het is opgelost. Ik durf het bijna niet te zeggen maar nadat we eindelijk de verzenddoos met (wat we dachten) de oude batterij erin vonden, bleek dat we de nieuwe nog nooit hadden vervangen. Achteraf gezien omdat we nooit problemen met onze oude batterij hadden.
    Inmiddels is duidelijk waarom we een nieuwe batterij hebben gekregen en hij zit er nu dus in.

groeten,
    Steph. :oops: 8)

Bijdrager
    Vin

hahahah! oke dan! mooi dat t goed is nu!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.