7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    roos

Batterijlader Mighty Mouse

Hallo

ik ben op zoek naar een goede batterij lader voor de batterijen van de Mighty mouse
    Er zitten twee Energizer AA(L91 FR6 1,5V(!!!!!!))batterijen in.Ik vind echter alleen laders van 1,2V wie kan me helpen?????

Bijdrager
    Bosse

Deze zijn volgens mij niet herlaadbaar?

Bijdrager
    tommy666

De batterijen zijn inderdaad NIET herlaadbaar. Dit valt alleen al te zien aan eht feit dat de cellen 1,5 V per stuk leveren en niet de 1,2V die oplaadbare cellen leveren.

Dit staat btw verkeerd,het hoort eigenlijk eerder bij Gadgets & Lifestyle,aangezien het feit dat de batterijen in een MM zitten niets met het opladen ervan te zien heeft.

Bijdrager
    Rub3n

je kunt er gewoon andere batterijen in doen toch? (ik heb geen mighty mouse zelf. maar dit lijkt me wel logisch)

[size=9:c70a8f48fa]Je kunt mij niet aansprakelijk houden als dat ding zichzelf opblaast! [/size:c70a8f48fa]

Bijdrager
    tommy666

Natuurlijk kun je er andere batterijen insteken, 1,5V DC is 1,5V DC. En een Mighty Mouse (net zoals praktisch alle apparaten) kan natuurlijk ook werken op 1,2V DC, de herlaadbare variant dus.;-)

Bijdrager
    jobz
    ”roos”

Hallo

ik ben op zoek naar een goede batterij lader voor de batterijen van de Mighty mouse….. wie kan me helpen?????

Any, maar dan ook echt ANY elektronicazaak. Wij gaan ‘m niet voor je opsturen. :P
    En je kan kiezen : of je koopt oplaadbare of je koopt niet-oplaadbare batterijen. Gaan maanden mee in je muisje.

Bijdrager
    Beaglelover

Onlangs wel een artikel gelezen dat je alkaline batterijen (!) ook kunt opladen. Enkele beperkingen: batterij mag niet 100% leeg zijn, vulling wordt max. 1,3V en na 20 tot 30x opladen is het echt over. Werd bevestigd door Duracell. Kan artikel niet meer vinden maar wel de lader:
    http://www.gadgethouse.be/online_bestellen_8742/Alkaline-(normale)-batterij-oplader.html

Mijn broer doet dit trouwens al jaren met zijn Windows-pc en draadloze Trust toetsenbord en muis gewoon in de gecombineerde ontvanger/oplader van dit systeem.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.