8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Creveroeland

Batterijk MBP kapot?

Ik heb de indruk dat de batterij van mn macbookpro kapot is :s
    Als ik de stekker uittrek, dan valt hij na een halve seconde uit.

ff wat gegevens:
    *mn mac is ongeveer één jaar oud
    *ik heb enkele weken geleden nog een gesavede log gemaakt met coconut, toen had ike een capaciteit van 90% (net na het calibreren van n batterij)
    *heb de 10.4.10

voor de rest: ik behandel mn macje voorzichtig enzo, dus ik zou nie weten wa er mis is…

Ik wil hem wel calibreren, maar kweet nie hoe ik da moet doen, want hij zegt dat hem volledig isopgeladen (99%) maar als ik stekker uitrek, val hijh dus uit.
    Ik heb de indruk dat batterij leeg is en niet meer oplaad

Wat moet ik doen?
    Is er nog iets aan te doen, of nieuwe batterij?
    (heb ik nog garantie op batterij na bijna één jaar?)

Bijdrager
    Pieterr

Lijkt me typisch iets om eens bij een “Genius” aan de bar mee langs te gaan (of anders gewoon in de Apple winkel waar je het ding gekocht hebt…).

Bijdrager
    Nietzman

De eerste MBPs hadden een rotte accu aan boord, valt gewoon onder extended warrenty. Zou je zonder problemen een nieuwe voor moeten krijgen.

Bijdrager
    Creveroeland

ok

dan ga ik er vant weekend eens mee terug

maar laat de topic nog maar ff open, misschien hebben er anderen nog wat tips over batterijgebruik

wabt calibreren lukt echt niet)

Bijdrager
    mvdenberg
    Bijdrager
    Mac Cloud

Herkenbaar probleem, ik heb onlangs nog een nieuwe batterij gekregen voor mijn MacBook Pro 15″ van 17 maanden oud.

Het serienummer op de batterij was anders dan de batterijen in het programma, maar vertoonde dezelfde kuren, en werd, zonder gezeur en kosten, omgeruild, via iCenter Uitgeest.

Bijdrager
    Creveroeland

batterij update was al geinstalleerd

ik zal er morgen eens me terug gaan

dan heb ik weer een nieve batterij van 100% capaciteit :)

Bijdrager
    Creveroeland

ben gistere naar applestore gegaan, batterij was momenteel nie binnen, ze bellen me ergens volgende week en dan krijg ik (gratis) een nieve

einde goed al goed

ondertussen werk ik op mn macje zonder batterij (met een gat vanonder, ze hebben mn (kapotte) batterij afgenomen, omdat ze wrs wilen controleren of ze kapot is.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.