22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    GT1988

Batterijduur iPhone5

Na lang schlange stehen dan nu de iPhone voor het eerst een dagje in gebruik. Alleen de batterijduur valt me echt tegen. Ik zit na een normale dag (vergeleken met mn 4S hetzelfde) zit ik nog slechts op 39%. Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Bijdrager
    superduc

Weet je wat , ik zal hem van je overnemen , geef ik een tientje winst , ben jij van dat ding af
    Haal trouwens met mijn G4 nog geen eens een dag

Bijdrager
    Koetjesreep

Dude, wat maakt het uit. Je hebt hem toch niet nodig voor belangrijke dingen. Als je namelijk lang in een rij kan staan voor een telefoon, waar heb je die telefoon nog voor nodig :P. Altijd thuis bij een stopcontact! Geen probleem meer:)

Bijdrager
    GT1988

Als je niks toevoegd waarom reageer je dan?

Bijdrager
    GT1988

@koetjesreep hoe weet jij waar ik mijn iphone voor gebruik? En ik verwacht van een nieuw product gewoon dezelfde batterijduur of langer. Daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn die dit ook ervaren.

Bijdrager
    appievanr

Ga er mee terug dan als je vind dat de batterij problemen geeft. Na een dag kun je niks zeggen van een batterij en laat hem eerst eens vaker op voor je begint te zeiken. De The New iPad was bij mij de eerste dag ook snel leeg. Na wat vaker opladen ging de batterij duur vooruit.

Bijdrager
    CorMac

Wat een vriendelijke reactie van jou applevanr. GT1988 vraagt alleen naar ervaringen en ligt niet te zeiken… Als je niet kunt reageren op een normale manier reageer je beter niet.

Bijdrager
    den elias

Da’s gesproken !

Bijdrager
    appievanr

Zeiken na een dag is mieren neuken. Ervaringen na een dag met een batterij zijn er niet. En volgende week kunnen we er meer over zeggen.

Bijdrager
    CorMac

Daar heb je wel gelijk in, maar je was niet verplicht om te reageren.

Bijdrager
    MBPuser

Jij toch ook niet, hij had het toch niet tegen jou?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Jij toch ook niet, hij had het toch niet tegen jou? :sarcastic:

Bijdrager
    MBPuser

Jij toch ook niet, ik had het toch niet tegen jou? :sarcastic:

Bijdrager
    CorMac

Wat een kleuterklas.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Om als enige hier blijkbaar een fatsoenlijk antwoord te geven:

’t is inderdaad wel vreemd dat je batterij minder lang meegaat dan met de 4S, aangezien er net vermeld werd dat de batterijduur langer zou zijn.

Je kan altijd wel eens alle instellingen resetten, moest je alles hebben overgenomen van je 4S helemaal opnieuw beginnen, zien of het na een paar dagen gebruik niet beter is. Als je hem nog maar net hebt is het sowieso te vroeg om al te besluiten dat je met een slechte batterij zit.

Bijdrager
    sYnDaEx

Kan ook wel aan iOS 6 liggen want mijn 4S is ook sneller leeg dan normaal.

Bijdrager
    GT1988

@sYnDaEx ik had al een tijdje de beta van iOS 6 draaien dus ik kan het wel redelijk vergelijken. Maar ik had nog wat locatievoorzieningen aanstaan (ondanks dat ik een reserve kopie heb terugezet waar die niet in aanstonden) o.a. tijdzone etc. En nu gaat het al een stuk beter. Bedankt allen voor onderbouwde ondersteuning en het algehele hoge niveau.

m.u.v.
    sYnDaEx
    CorMac
    deSpaanseRente

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Door locatievoorzieningen? Hier kost dat bijna geen stroom op mijn 3GS. :slant:

Als ik hem een hele nacht op AirPlane mode heb staan met locatievoorzieningen aan is die de volgende dag nog gewoon 100%.

Moderator
    Pete.Z

Fijn dat er toch nog mensen zijn die wel normaal reageren op een vraag.
    Hopelijk houden we het daar nu ook weer bij.

Bijdrager
    Robertoo

Toevallig niet wat meer zitten spelen met het toestel dan dat je normaal doet, omdat ie nieuw is? Ben zelf ook benieuwd naar de ervaringen met de batterij. Mijn iPhone 4 gaat nu nog maar net een dag mee.

Bijdrager
    Da Vinci

Je moet een batterij meerdere keren opgeladen hebben voordat je de capaciteit haalt die ervoor beschreven staat. Dat is geloof ik bij alle (Apple) apparaten met een batterij…

Bijdrager
    CorMac

Hoe lang moet je de iPhone eigenlijk opladen de eerste keer? Bij mijn vorige telefoons zeiden ze altijd de eerste keer 24 uur opladen…

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.