18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:

Bijdrager
    Rensvw

Batterijduur Ios 11.01 tov 11

Ios 11 stond oa bekend om zijn batterijbug. Is deze opgelost in 11.01 of blijft deze bug nog onopgelost?

Bijdrager
    Q-collective

Ik ben niet bekend met een batterijbug. Ik ben wel bekend met mensen die zeuren dat de optimalisaties die na de upgrade gebeuren even wat stroom vragen en na hooguit twee dagen klaar zijn. Die mensen reageren over het algemeen na twee dagen niet meer op topics die ze aanmaken en waarin ze moord en brand schreeuwen.

Dus, gewoon upgraden.

• Deze reactie is gewijzigd 7 maanden, 3 weken geleden door  Q-collective.

Bijdrager
    Betatester

Ik heb er nog steeds last van.

Moderator
    Pete.Z

Hier op een iphone 6 echt last er van, 2 ipads en iphone 7 geven geen enkel probleem.

Bijdrager
    Jurriaan

Mijn 6s had er ook 3 dagen last van, nu niet meer. Kwestie van tijd dus voordat het zichzelf oplost

Bijdrager
    Furbz

Ik moet heel eerlijk zeggen dat een echt objectief antwoord voor mij moeilijk is.
    Mijn telefoon houdt het net wel/net niet een dag vol. Maar omdat ik hem heel wisselend
    gebruik vind ik het moeilijk te zeggen of het veranderd is of niet.
    11 tov 10 lijkt in ieder geval op mijn SE en iPad 2017 minder lang mee te gaan.

Bijdrager
    Rensvw

Toch niet zo makkelijk dus zoals Q-collective het stelt. Dank voor de antwoorden.

Bijdrager
    Shmoo

Weet je wat ook fijn is…. het percentagesymbool naast het batterijicoontje op je display verbergen.

Kijk maar wat je er mee doet, Shmoo tips zijn gratis op maandagmiddag.

Bijdrager
    NielsDam
    Shmoo op 02 oktober 2017

Weet je wat ook fijn is…. het percentagesymbool naast het batterijicoontje op je display verbergen.

Kijk maar wat je er mee doet, Shmoo tips zijn gratis op maandagmiddag.

Ah, das nou jammer. Voel me nu net in een vrijgevige bui vandaag.

Bijdrager
    sjonnie

Moet ook zeggen dat ik sinds gisteren eigenlijk het gevoel heb dat het batterijgebruik weer genormaliseerd is op mijn iPhone 6s plus.

Dat gevoel had ik sinds de update (toen hij uitkwam ge-update en 2 dagen erna nog een keer volledig herstel gedaan) zeker niet.

Bijdrager
    Bart1967

Hier op 6plus, 6 en 5s zijn de batterijen zeker sneller leeg. Ook geen verbeteringen na laatste update (11.02). Heb gisteren de 6plus amper gebruikt, ben vertrokken met een volle accu, ’s avonds nog 17%. Ik heb een aantal WhatsApp berichten gekregen en een paar keer mail gelezen.Meer niet. Dit is niet normaal meer!
    Bij een volgende update zal ik niet zo snel meer zijn. Tim Cook zal die slide niet meer moeten tonen waarop staat hoeveel procent er wel niet overgestapt is op het nieuwe systeem.
    Foei Apple! Je laat te veel steken vallen.

Bijdrager
    McPannekoek

Met de 8 en het draadloos opladen is accuduur geen issue. Voor een appel en een ei koop je een paar laders en welke vorm dan ook.

Bijdrager
    Rensvw

Andere al betere batterij ervaringen onder 11.02?

Bijdrager
    koen

Nope, het gaat hard op mijn SE.

Bijdrager
    Facundo

Ik ben niet bekend met een batterijbug. Ik ben wel bekend met mensen die zeuren dat de optimalisaties die na de upgrade gebeuren even wat stroom vragen en na hooguit twee dagen klaar zijn. Die mensen reageren over het algemeen na twee dagen niet meer op topics die ze aanmaken en waarin ze moord en brand schreeuwen.
    Dus, gewoon upgraden.

Fanboy-gezwets. De batterijproblemen zijn veel voorkomend en op alle fora te vinden. Ook na jouw 2 smoesjes-dagen.

Moderator
    Pete.Z
    Rensvw op 05 oktober 2017

Andere al betere batterij ervaringen onder 11.02?

IPads nog steeds in orde, iPhone 7 geen probleem, maar iPhone 6 nog steeds veel sneller leeg dan normaal.

Bijdrager
    Q-collective
    Facundo op 05 oktober 2017

Dus, gewoon upgraden.

Fanboy-gezwets. De batterijproblemen zijn veel voorkomend en op alle fora te vinden. Ook na jouw 2 smoesjes-dagen.

Wat een zeur-gezwets. Ik heb op mijn SE en iPad Mini 2 geen enkel probleem ervaren met de batterijduur. Als het echt een software bug was, zouden dan de SE van Koen en mijn SE niet identiek gedrag moeten vertonen?

Koen: heb jij wellicht al een schoon herstel kunnen uitvoeren?

Bijdrager
    Fireman

Al oplossingen inzicht voor het snelle batterij verbruik, ondanks gering gebruik (5S)

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 2 weken geleden door  Fireman.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.