2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Sylvester

Batterijduur in stand-by IOS11 : mail probleem?

Ik weet, er bestaan een paar topics over batterij problemen maar ik vind er niet echt mijn mosterd.
    Toch even een nieuw topic opgestart omdat de andere al wat ouder zijn, en volgens mij niet relevant.
    Zonder dat ik wist dat er eventueel problemen zouden kunnen zijn met de accu duur, heb ik een aantal dagen geleden de update (pas) gedaan naar IOS11 voor mijn iPhone 7.

Plots merkte ik dat de accu sneller leeg ging dan gewoonlijk, vooral omdat ik hem niet veel had gebruikt. Dus veel stand-by.

Als ik bij ‘Batterij’ kijk, zie ik bij ‘Mail’ 30% staan, en daaronder in kleine letters ‘achtergrond activiteit’. Voor de rest ‘Runkeeper’ 10% (dat klopt), en veel andere apps met heel kleine percentages.
    Zou het kunnen dat ‘Mail’ zich anders gedraagt sinds IOS11, want dit is me nooit opgevallen?

Als ik bij ‘Instellingen’ naar ‘Accounts en wachtwoorden’ ga, zie ik volgende instellingen staan :
    Push : aan (was voordien ook zo)
    8 mail accounts en agenda’s : Ophalen (was voordien ook zo)
    1 mail account : Push (was voordien ook zo)

Verder naar onder staat de instelling van ‘Ophalen’.
    Deze staat op ‘Automatisch’

Dat is alles.
    Ik weet niet goed wat dat doet als hij op automatisch staat.

> edit : ik weet niet of het belangrijk is, hij is voor het grootste deel met Wifi verbonden.

• Dit onderwerp is gewijzigd 8 maanden, 3 weken geleden door  Sylvester.

Bijdrager
    vuurvreter

Met mijn 7+ is het net zo sinds de update naar IOS 11.
    Alleen is mail niet echt een boosdoener met 10%, de accu gaat sneller leeg dan voorheen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.