16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

Batterij X?

Hoi,

Mijn MBP batterij staat opeens op X, zegt dat er geen batterij is aangesloten… wat kan ik hieraan doen?

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Aardige Ouders heb jij! (of een goed bij baantje)

Er even in en uit doen. En als dat niet helpt terug naar je mac book pro winkeltje.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”Meneer

Aardige Ouders heb jij! (of een goed bij baantje)

Er even in en uit doen. En als dat niet helpt terug naar je mac book pro winkeltje.

Ik had het al 1 keertje geprobeert maar dat werkte niet..:P nog maar een keertje proberen

Nee werkt niet, joepie het 1232ste defect! :sealed:

Bijdrager
    MacThijn

tja daar doe je dan niets aan he!:P
    als het goed is ligt het aan de batterij en dat is 2 dagen reparatie en weer gefixt dus valt nog wel mee;)

Geblokkeerd
    Anoniem

Jep, word alleen wel 15e keer naar apple store:?

Bijdrager
    MacThijn
    ”edward007″

dat noemen wij een maandagochtend modelletje :S :x

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat zeg ik ook, maar hij word elke keer gerepareed meer niet.. ook al heb ik al 5 dode pixels ofzo

Bijdrager
    All-Father
    ”edward007″

Als dit ook voor de 15e keen een serieus hardware probleem is (een maandagochtend product), zou je kunnen eisen dat ze hem omruilen voor een nieuwe.

Geblokkeerd
    Anoniem

Hmm even tellen dan:P

t zijn 7 of 8 hardware defecten

Bijdrager
    sammerman
    ”edward007″

Hmm even tellen dan:P

t zijn 7 of 8 hardware defecten

Dan moet je gewoon een nieuwe eisen! Het is volstrekt belachelijk dat een nieuw product zoveel defecten toont.

Bijdrager
    wout3r

Bij dode pixels alleen al mag je een nieuwe eisen!!!

Bijdrager
    All-Father
    ”woopz”

Bij dode pixels alleen al mag je een nieuwe eisen!!!

Hier zijn regels aan verbonden, het is net zo dat ze bij de eerste de beste dooie pixel een nieuwe zult krijgen, al denk ik sowieso niet dat je bij een dooie pixel een nieuwe MPB krijgt, dit zel gelden voor de displays maar bij een MBP zal gewooon het lcd scherm vervangen worden.

Bijdrager
    KP

Na drie keer repareren nog geen goed werkende laptop? gewoon een klacht naar apple NL sturen, waarbij je een nieuwe eist. (die krijg je naar enig heen en weer gebel dan ook wel)

Bijdrager
    MacThijn
    ”K!P”

Na drie keer repareren nog geen goed werkende laptop? gewoon een klacht naar apple NL sturen, waarbij je een nieuwe eist. (die krijg je naar enig heen en weer gebel dan ook wel)

bij apple is de garantie van als 3 keer het zelfde onderdeel van de powerbook of macbook of enig ander product van apple kapot gaat
    dan kan er aanspraak worden gemaakt op een vervangent exemplaar maar dat geeft nog niet de garantie dat je die daadwerkelijk krijgt!

succes, ik heb het zelfde mee gemaakt met mijn powerbook

Geblokkeerd
    Anoniem

Overiges is deze mbp niet gekocht bij de online store, maar bij Macsupport.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb toch jullie hulp nodig, ik heb om een nieuwe gevraagt maar uiteindelijk is mijn batterij gewoon gefixt en de dode pixels ontdek ik er steeds meer maar toch heb ik geen recht op een nieuwe, wat moet ik nu doen??:D

Bedankt alvast!

Edit: 111 post:p

Edward:wink:

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.