4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    jaydubbelu

batterij slaat af en brander wil niet.

Ik heb dit tot heden niet kunnen vinden bij anderen, maar misschien dat iemand erkent.

Ik heb mijn mbp laten repareren voor de volgende reparaties en kreeg hem terug dat er ‘niks aan de hand was’. Nu heb ik dus nogsteeds last van:

1.Mijn brander die alleen onder iTunes wil branden en daarnaast met willekeurige programma’s alleen maar verschillende errors aangeeft (bad connection, laser not hot enough, wrong media (?!)).

2. Batterij die zonder waarschuwing afslaat, terwijl het icon nog 30 minuten of zelfs 1 uur aangeeft, daarnaast ook opvallend heet is (maar dit is niets nieuws, is dat een mpb verschijnsel?).

–iemand stelde bij het eerste probleem voor een nieuwe user aan te maken, dan werkte het wel, maar dit lijkt mij een onhandige/onlogische oplossing.

iemand? Ik zit al een aantal maanden met dit probleem. hartelijk dank voor de vrienden advies.

Bijdrager
    Magistic

Als het aanmaken van een nieuwe user hielp, dan is het duidelijk geen hardware probleem. Logisch dus dat je hem ongerepareerd terug kreeg. Ik zou je een Archive and Install aanraden.

Bijdrager
    jaydubbelu

ja, dat was mijn ‘last option’ idee. kost me tijd die ik voorlopig nog niet echt heb. Maar het ziet er inderdaad wel uit dat het een ‘only option’ word.

Bijdrager
    iJoost

En voor het tweede zou je ‘m eens een keer kunnen kalibreren, die accu. Dan weet je Macje daarna weer veel beter hoeveel tijd er nog rest.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.