7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Kevin.N

Batterij Problemen Macbook Pro Retina 13'

Ik heb nu iets meer als 2 weken een nieuwe macbook pro retina 13 inch van Mid-2014 alleen valt de batterij duur me zwaar tegen, zojuist even gekeken en ik ben al een flink percentage van mijn maximale lading in mAh kwijt maar liefst 11% of op een cycle count van 14x.
    kan iemand mij misschien vertellen of dit normaal is of dat ik beter om een battery replacement kan aanvragen bij Apple?

/uploads/community/3df11e164c0d66bb630d81da9c96d5d14630c5d4_84288.png

Bijdrager
    nebilem

Mijn vriendin heeft hetzelfde model nu 4 maanden en heeft 6200 mah. Die van jouw is wel dramatisch ja.

Bijdrager
    Unlock32

Je zou dit eens kunnen proberen.

Bijdrager
    GoeieDag

Apple ‘verkoopt’ een terugval naar 80% in twee jaar. Dus dit lijkt me wel reden tot actie -mits de getallen van dat progje correct zijn.

Bijdrager
    Unlock32

Weet je ook wel zeker dat het gebruikte progje goed werkt, je zou bijvoorbeeld Coconut Battery eens kunnen proberen. Een second opinion?

Bijdrager
    Kevin.N

Bedankt voor jullie reacties.

Heb gisteren contact gehad met Apple support en die hebben mij een battery replacement toegezegd, heb al een afspraak gemaakt en de batterij wordt morgen vervangen.

Heb ook coconut battery geprobeerd en die gaf nagenoeg dezelfde resultaten scheelde èèn procent.

Bijdrager
    dhaagvelp44

Waar vind je dit mooie plaatje

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.