11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    EditadoMundial

Batterij problemen. MacBook Pro 13'' 2011

Hallo,

Ik heb sinds kort (kleine maand) een nieuwe MacBook Pro. Ben er erg tevreden mee, en wil ook nooit meer anders.
    Maar ik heb een groot probleem met de accu die er in zit. Als ik de batterij helemaal vol heb geladen, dan gaat hij net 4 uur mee.
    En dan heb ik ook nog eens het scherm op maar een streepje staan. Alleen safari en een ander programma (mail of twitter oid) open staan. Toetsenbord verlichting uit enz.

In CoconutBattery staat het volgende. Ziet er niet echt positief uit volgens mij.
    En wat ook nog is: ik heb hem nu dus een kleine maand in gebruik en er staat dat hij al 19 weken oud is. Of is dit normaal.

Ik heb gewoon de eerste keer gekalibreerd, en een week later nog eens.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Muchos gracias Editado

Bijdrager
    EditadoMundial

-delete-

Bijdrager
    juwlez

Ik vermoed, corrigeer me als ik fout zit, dat deze eerder is verkocht en geretourneerd is. Waar heb je deze aangeschaft?

Bijdrager
    EditadoMundial

Bij de mediamarkt. die was tijdelijk in de aanbieding voor 1000 euro.

Bijdrager
    juwlez

Advies; koop zulke dingen niet bij de MM, ze gaan daar te coulant/slecht mee om. Als je daar iets koop en terug brengt omdat het niet goed werkt, gaat het gewoon weer de verkoop in..

Even on-topic, ik zou hier geen andere oplossing voor weten als terug gaan naar de MM..

Bijdrager
    jgmkoster

Volgens mij staat die datum over het algemeen voor de productiedatum en niet de datum dat je de mac voor het eerst uit de doos haalt.

Bijdrager
    EditadoMundial

Maar dit is toch niet normaal dat de Media Markt zoiets doet? Denken jullie dat ik in de winkel een nieuwe krijg of dat ik hem ook nog een week kwijt ben?

bedankt iig Juwlez

Bijdrager
    juwlez

Achja MM hè, maaaree ik zou em persoonlijk terug brengen en het probleem aan het licht brengen en kijken hoe ze ermee omgaan. Heb het zelf z’n 2 jaar geleden meegemaakt, destijds met een iPod touch. Na 3e keer terugbrengen gaven ze toe dat ze het niet meer of voorraad hadden en dus slechte/geretourde producten verkocht

Bijdrager
    MacKevin11

Maar als je een Mac koopt dan zit deze ingepakt en geseald… Ook is alles helemaal voorgeinstalleerd, maar moet je toch zelf de setup finishen.
    Dus dan zouden ze toch nooit weer alles kunnen inpakken en sealen, en ook weer opniew installeren op een manier dat je toch nog zelf moet activeren?

Bijdrager
    EditadoMundial

Ja, dat is waar. Misschien dan toch gewoon een slechte batterij.
    Maar om dit dus even kort te sluiten. De staat waarin de batterij zich na omstandigheden in bevind zijn slecht?

Gr. Roel

Bijdrager
    EditadoMundial

Kan iemand aub. even naar de screensshot uit coconut kijken, want ik wil morgen terug gaan naar de mm en wil het even allemaal zeker weten.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.