5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    durrrr

Na 10.3.2 update gaat batterij sneller leeg en wordt warm

Sinds de update naar iOS 10.3.2. gaat mijn batterij op mijn iPhone 6s sneller leeg.
    Ook wordt de iPhone soms erg warm.
    Zijn er mensen die er ook last van hebben?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd

Bijdrager
    IGBA

Bijdrager
    Niels

Meerdere oorzaken mogelijk:
    – software: een bepaalde app of iOS instelling zorgt ervoor dat de batterijduur verslechterd –> je kunt bij batterij kijken of er een bepaalde app veel stroom gebruikt. Daarna kun je een back-up en herstel proberen. Mocht dit biet helpen kun je een schone installatie via DFU modus overwegen.
    – hardware: probleem met de accu –> je kunt via de Apple support app chatten met een medewerker en die kan een diagnose op afstand doen om dit te controleren
    – weer condities: het is op dit moment warmer dan normaal, dit heeft invloed op je toestel temperatuur en (dus) ook de accuduur

Moderator
    Night

Ik zou ook eerst een goede backup maken (binnen iTunes, mét wachtwoord) en dan een complete system restore.
    Kijk nu eerst (vóórdat je de backup terugplaatst) of het probleem nog bestaat. Als alles nu naar behoren werkt, kun je de backup terugzetten.
    Blijft het naar behoren werken dan ben je klaar. Treedt het probleem opnieuw op, dan zul je moeten gaan kijken welke app voor dit resultaat zorgt. Niet elke app blijkt 100% iOS10.3x-geschikt te zijn.

Bijdrager
    wouwout

had wifi calling aangezet – en meteen dezelfde symptomen als jij beschrijft. uitgezet en alles weer goed!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.