8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Thijs.w

Batterij loopt leeg na jailbreak

Hoi!

Ik heb een paar dagen geleden mijn iPhone gejailbreaked. [iPhone 5c, iOS 9.0.2, jailbreak] Sindsdien valt het me op dat de batterij sneller leeg gaat dan voorheen. Zover ik weet heb ik geen tweaks die dit veroorzaken. (Anemone, ClassisDock, iFile, iCleaner, Xmodgames, LocalIAPStore en Forcy).

Zijn er andere gebruikers die dit probleem hebben en weten jullie hoe je het oplost zonder de jailbreak er definitief af te gooien?:roll: Ik heb al het een en ander geprobeerd namelijk.

Thijs.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik heb al het een en ander geprobeerd namelijk.

Maar wat dan? Voordat we allemaal dingen gaan roepen en je talloze keren moet reageren met “heb ik al gedaan…”.:wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Facebook app??

Bijdrager
    Thijs.w
    Waffle op 25 oktober 2015

Ik heb al het een en ander geprobeerd namelijk.

Maar wat dan? Voordat we allemaal dingen gaan roepen en je talloze keren moet reageren met “heb ik al gedaan…”.:wink:

Ik heb de jailbreak verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ik heb diverse batterij-apps geprobeerd, ik heb tweaks (Forcy, anemone, ClassisDock, iFile, Xmodgames) die mij batterijverbruikend leken verwijderd (en opnieuw geïnstalleerd nadat het geen effect had) en ik heb het hele internet doorzocht. Ook de low battery modes heeft geen enkel effect.

Bijdrager
    Thijs.w
    KarelWillem op 25 oktober 2015

Facebook app??

Ik gebruik geen Facebook dus ik heb die app ook niet.:P

Geblokkeerd
    Nr 11

Dat heb je bij jailbreaks… Eigen risico, ga maar aan een anonymous-forum vragen

Bijdrager
    nebilem

Kan je in die cydia app niet zien welk programma’s je geinstalleerd hebt?

Bijdrager
    Nora is back

Iedere dag 1 van de apps verwijderen en kijken of het batterijgebruik weer normaal is. Zo niet, app terugzetten en andere app verwijderen. Dit totdat je alle apps hebt gehad.

Is er geen duidelijk verschil alle apps verwijderen en de jailbreak zonder extra apps gebruiken. Blijft het gebruik hoog, dan kan het nog aan instellingen liggen, maar wellicht ligt het ook gewoon aan de jailbreak zelf.

Gewoon testen en uitsluiten en dan kijken wat er overblijft.

Succes!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.