7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    makoe

Batterij iPhone 5S loopt snel leeg en wordt warm bij gebruik

Van de week een nieuwe iPhone 5S gekocht bij de Mediamarkt.
    Het probleem is dat de accu tijdens gebruik vrij snel leegloopt. Tijdens standby is er geen probleem.
    Ook voel ik de iPhone warm worden tijdens gebruik.

Als ik hem bijvoorbeeld 5 minuten gebruik voor Berichten of Whatsapp zie ik het percentage zakken met 5 procent.
    In eerste instantie had ik een reservekopie van mijn oude iPhone 5 teruggezet en dacht dat dit wellicht wat problemen kon veroorzaken.
    Gister de IPhone 5S compleet als nieuwe iPhone ingesteld en het lost niets op.
    Dit heb ik gedaan op de Mac met iTunes>>Herstel iPhone

Ik ben aardig thuis in iOS en hebben zaken als Locatievoorzieningen, ververs op achtergrond, automatische downloads, bewegingen, pushmeldingen al uitgezet.

Deze problemen had ik niet met de oude iPhone, deze liep uiteraard wel leeg maar constanter en niet met zulke pieken.

In de afbeelding zie je het batterijgebruik.
    De iPhone is vannacht om 01.00 uur van de lader gehaald, gaf om 08.30 100% aan. Bij het sturen van berichten begon ie direct te zakken.

Iemand een idee of wordt het een bezoekje Mediamarkt?

Bijdrager
    rolandvrut

Ik zou er mee terug gaan! Het kan nooit kloppen dat een nieuwe iPhone zo snel leeg loopt.

Bijdrager
    Mr Macintosh

Verwijder de facebook app eens

Bijdrager
    Jeddes

Verwijder sowieso de Telegraaf app:wink:
    Nee, maar idd FB app proberen te deleten of dat uitmaakt, zo niet, terug. Dit is wel heel raar.
    Een reset zal weinig uithalen….

Bijdrager
    makoe

FB app had ik ook al verwijderd gehad (en weer terug gezet). Lijkt in het systeem te zitten.
    Na het werk maar naar de Mediamarkt terug. Ben benieuwd.

Bijdrager
    makoe

En het is een smartphone en zo wil ik deze ook gebruiken. Net als mijn oude iPhone(s).
    Batterij ook al gekalibreerd gehad, geen resultaat.
    I

Bijdrager
    makoe

Geen eer meer aan te behalen, geld teruggekregen.
    Wel een compliment aan Mediamarkt, er werd goed geluisterd en totaal niet moeilijk gedaan.
    Mag ook gezegd worden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.