12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    iMacPatje

batterij iPhone 4 en iOS 5

Nog iemand last sinds ios5 op de iphone 4 staat dat de batterij sneller leeg loopt.

Bijdrager
    dannycoolen

Ik merk hier niks van eigenlijk wellicht dat je iPhone een icloud back-up aan het maken is?

Bijdrager
    Chorro

Juist het tegendeel.

Een nacht standbye kostte me altijd een % of 4 – 6. Sinds iOS5 kost het me 0 – 1% per nacht.

Voor de rest gaat hij over het algemeen bij mij een merkbaar stukje langer mee.

Bijdrager
    dannycoolen

en een stuk sneller (maar ik was jailbreak gewend)

Bijdrager
    SunKeeper

Heb je dit topic ook helemaal doorgelezen en alle tips geprobeerd? (wel stom dat het nog steeds daar staat, dat topic)

Ik vind de batterij juist langer meegaan. (iPhone 4)

Ik zit juist op dit moment te kijken, en bij Standby staat 17 uur, en bij Gebruik 1 uur en 7 minuten. Batterijpercentage = 92%. Dit was me onder iOS4 nooit gelukt.

Bijdrager
    Rickje

Bij mij gaat ie veel korter mee op een dag, maar dat komt vooral omdat ik helemaal informatie-geil ben geworden door die nieuwe facebook app en het hele nieuwe meldingsysteem

Bijdrager
    Chorro

@Sunkeeper: Dan issie bij jou nog beter dan bij mij.

Gebruik: 1 uur, 45 min
    Standbye: 19 uur, 5 min
    Batterijpercentage: 75%

Bijdrager
    SunKeeper

Ja, het ligt er ook wel een beetje aan wat je doet.

3G internetten, ondertussen via GPS een route volgen en muziek luisteren voor een uur kost meer dan in die zelfde tijd alleen een boek of PDF lezen in iBooks.

Bijdrager
    iMacPatje

@Chorro ik heb hier iCloud resersekopie aan staan zou het daar iets mee te maken hebben, of kan er nog een andere instelling zijn die in iOS 5 meer stroom verbruikt.

Bijdrager
    Chorro

Die heb ik inderdaad niet aanstaan, dus dat zou kunnen.

Bijdrager
    iMacPatje

Ik heb ook een iPad 2 hier met de iOS 5 en deze heeft daar geen last van, moet toch ergens een reden voor zijn kwa instelling

Bijdrager
    iMacPatje

@SunKeeper ik heb naar de verwezen link je weest die je hebt geplaatst en deze is overlopen en een paar instellingen veranderd die ze daar voorschreven.
    Heb men iPhone 4 tot 100% opgeladen en deze morgen 97% na 9u standby en 14 min. gebruik.
    iPhone 4 staat altijd op 3G en WiFi staat continu aan.
    Dus dit probleem is ook weer opgelost dan, thx voor de link !!!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.