7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    BartFolkers

Batterij Apple Watch

Hallo OMT’ers

Ik heb sinds drie maanden een Apple Watch Sport. Sinds een dag of drie raakt de batterij ontzettend snel leeg. Na ongeveer 7 uur is de batterij op 10%. Terwijl hij eerst na 15 uur nog makkelijk op 30% was. Ik draai iOS 9.0.2 en watchOS 2.0 langer dan een week en heb inmiddels bijna alle apps verwijderd. Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Bedankt!

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    iMad

Start je Apple Watch eens opnieuw op.

Bijdrager
    jackybe67

En als dat niet help, de Watch herstellen via app iPhone.

Bijdrager
    BartFolkers

Gelukt! Draait weer helemaal prima!

Bijdrager
    Ricardo95

Misschien fijn als je verteld hoe je het opgelost hebt? Dan kunnen anderen dit topic misschien ook “gebruiken” als ze hetzelfde probleem hebben.

Bijdrager
    error33

Mij is gisteren voor de 2e maal iets vervelends gebeurd met de accu.
    Ik sta op accu 100% door de dag heel loopt deze zeer traag leeg niks mis mee.
    Nu ging ik gisteren om ca 19.00 uur de deur uit (schatting dat de accu nog op 60-70% stond) en om 21.00 kijk ik op mijn horloge en de accu staat op 11% niks aanstaan van welke app dan ook.Dit zelfde is mij ca 2 weken geleden ook overkomen:(

Iemand enig idee wat hier zou kunnen gebeuren ? Of is er een optie in de watch waaruit je kunt herleiden was energie slurpt ? De iPhone is steeds in de buurt geweest.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.