5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    arjanbruin

Batman Mask Sticker/Decal

hallo Mede-OMT’ers,
    Ik heb voor het halen van mijn Propedeuse een MacBook pro 15″ retina gekregen, en nu wil ik wil een batman mask decal hebben maar ik wil hem niet uit de U.S. dat duurt me te lang haha!

Ik had er een hier gevonden:

http://macbookdecals.nl/

ze hebben gratis verzending & geen iDeal kosten dus dat is vrij handig.
    en aan het aantal likes op hun facebook pagina https://www.facebook.com/macbookdecals lijkt het me wel een goede deal?

Heeft iemand ervaring met deze webshop?

Alvast bedankt,

Arjan Bruin

Bijdrager
    wdele

Geen iDEAL kosten? Alle websites hebben toch iDEAL kosten als ik me niet vergis?:roll:

Bijdrager
    stavos

Het verschilt alleen of een verkoper deze kosten zelf voor zijn rekening neemt of bij de klant op de factuur zet.
    Zelf heb ik destijds wel een decal uit Amerika laten komen, maar toen was deze webshop er nog niet. Zoveel heb je niet te verliezen volgens mij.. (een tientje max.) En anders via PayPal betalen, daar is je aankoop meteen bij verzekerd. Opvallend is wel dat locatiegegevens ontbreken, sommige teksten nog in het Engels zijn en de Lorem ipsum teksten nog op de site staan..

Ik zou er een mailtje aan wagen om wat meer info te achterhalen. Afhankelijk van de reactie die je daar op krijgt kun je wel of geen bestelling plaatsen.

Bijdrager
    arjanbruin

Dankjewel voor de snelle reacties!:D
    zoals stavos zegt, kiezen sommige bedrijven ervoor helemaal op het laatste nog doodleuk iDeal kosten erbij op te tellen, dat was hier niet.

Ik heb gisteren op je advies een mail gestuurd voor meer informatie (en waarom sommige delen engels & lorum ipsum waren) en het bleek dat lokalisatie van de webshop via een extensie gebeurd die sommige delen niet goed vanuit het engels vertaald.
    Een 10tje is inderdaad ook niet echt veel geld, maar altijd eerst even rondvragen naar advies op het web haha!

Maar als niemand er ervaring mee heeft dan waag ik wel een sprong in het diepe! (of ik mail op advies van stavos of ik met paypall kan betalen haha)!
    Fingers crossed(y) en jullie horen snel genoeg of het fout is gaan

Bijdrager
    instructorscubabob

Helaas slechte ervaring met macbookdecals.nl : 1 sticker besteld : op de site staat 2 dagen levertijd.
    Nu twee weken later geen reactie : op mail niet en via private twitter.
    Ook de opgegeven skype naam bestaat niet.

Bestel hier dus NIET : oplichters !!!!!!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.