10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Arjo

Banners maken

hallo allemaal,

ik wil graag een aantal banners maken voor mijn werk.
    weet iemand van jullie een leuk programmaatje daarvoor?

ik ben nu nl bezig in keynote, maar daar kan ik bv geen banner maken van het formaat 720×28.

graag jullie suggesties.

Grt Arjo

Moderator
    Poezenbeest

Over wat voor een banners hebben we het? Bedoel je banners voor op websites? Banners voor aan de gevel?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Misschien Photoshop? Pixelmator? Flash? Het ligt er aan wat voor banner het moet zijn, en met Keynote kom je niet ver als je een banner wil maken…

Bijdrager
    iBartt

Ik zou voor photoshop kiezen, daar heb je (naar mijn mening) de meeste mogelijkheden

Bijdrager
    Yaris

Zie hier voor instructies hoe een banner te makken met Adobe Photoshop of Photoshop Elements.

Bijdrager
    Yaris

Zie hier voor instructies hoe een banner te maken met Adobe Photoshop of Photoshop Elements.

Bijdrager
    MacMartino

Tuurlijk kan het met Keynote. Maar dat is niet echt gebruikelijk, daarom zal ‘ie ook wel geen kleine formaten ondersteunen. Maar inderdaad: Phostoshop met animatie tijdlijn doet wonderen. Als het het als animated Gif wegschrijft dan kan je het ook nog eens op je iphone zien;)

Bijdrager
    Arjo

het gaat inderdaad om een banner voor op een website.

photoshop lijkt me inderdaad geschikt, maar vergt dat niet erg veel van je mac als je het alleen daar voor gebruikt?

Bijdrager
    KarelWillem

Het vergt niet meer of minder van je Mac als je het ook ergens anders voor gebruikt.:lol:

Bijdrager
    Yaris

Je wil zeggen dat je het de moeite niet waard vindt om alleen daarvoor Photoshop te installeren?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.