15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    digi-nl

Banners

OMT doet raar… de ene keer de kerststal banner.. Dan weer een ABN Amro banner..
    Zijn jullie aan het knutselen?

Bijdrager
    broodplank

Het is half 2 ’s nachts. zou je het gek vinden als ze op dit tijdstip aan het knutselen zijn? Think for a minute, please!

Bijdrager
    Knurfty

Banners

Inderdaad, banners -1.:grin:

Bijdrager
    johnkeates

Ik zie op het moment gewoon totaal geen banners. Ook niet erg.

Bijdrager
    Nickalicious

Ik vind reclame blokken nooit zo erg, maar het moet ook niet te erg worden. Tijdje terug had je een hele schermovernemende advertentie op OMT. Naja dat zijn voor mij echt dealbreakers, dan zit ik niet met plezier op een website.

Die Rabobank banner stoort me niet, maar maakt jullie website wel vele malen lelijker imho.

Bijdrager
    basiel

Ik moet zeggen dat die reclame rechts op de homepage mij ook niet stoorde maar nu die van Rabobank vind ik er wel over en heel storend.

Bijdrager
    johnkeates

Ik weet al wat het probleem is, ik heb AdBlock aan staan, dan zie ik die ads dus niet.

Bijdrager
    paradoxdesign

Butt-ugly banner idd…lijkt wel of we op de site van de Rabo zitten..maar goed, centjes moeten ergens vandaan komen..

Bijdrager
    francisss

ik hoop dat OMT per view betaald krijgt, want ik denk niet dat er ooit iemand op die banner gaat klikken:lol:

Bijdrager
    rdesign

Per view betaald worden? Zou dat even leuk zijn, zeker op een forum…
    En ik heb er net op geklikt, best handig hoor, die app. Heb net een halfuur met de Rabobank ( = mijn moeder, haha ) aan de lijn gehangen waarom mijn rekeningnummer niet werkt… :sarcastic:

Bijdrager
    inawt

Ik heb er net ook op geklikt.

Geblokkeerd
    Anoniem

deze banner

Bijdrager
    JesseV

ik heb omt even rijker gemaakt door er een paar keer op te klikken

Bijdrager
    rdesign

Haha, ik doe mee. Betalen zullen ze, die Rabobank! 20 dagen nodig om een rekening te open, pffff! hahah.:P

Moderator
    Poezenbeest

We hebben al een topic over de banner…

http://www.onemorething.nl/community/topic/foei-lelijke-banner-onemorething
    Aangezien dat wat uitgebreider is en ook daadwerkelijk een klacht inhoudt, gaan we daar verder.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.