8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    bennolambooy

bamboo pen

hey,
    ik heb een bamboo pen 2de generatie alleen is mijn pen kwijt en moet ik dus een nieuwe aanschaffen weet iemand waar je die kan kopen? ik krijg namelijk al last van RSI…

Bijdrager
    Arjan0180

Ja bij de Apple winkel van de Bijenkorf.
    Ik heb ‘ma daar zelf vorige week gekocht (Rotterdam)
    Fijn ding trouwens!!

Bijdrager
    Star65

Je hebt een aantal opties:
    -Ik heb er hier nog een liggen incl tablet.
    -Direct bij Wacom. Online en goede service. Zelf heb ik hier laatst wat onderdelen gekocht voor mijn Intuos.

Bijdrager
    Dick de Roos

Een abbo nemen op het blad Focus. Dan krijg je een tablet “cadeau”.
    Zolang de voorraad strekt. :confused:

Bijdrager
    bennolambooy

hahaha,
    ik denk dat de goedkoopste oplossing gewoon een heel nieuwe tablet kopen is…:-|

Bijdrager
    iep

In geval van een Wacom Bamboo Pen wel ja. Het scheelt je maar 10 euro als je de pen zou bestellen (verzendkosten meegerekend bij de pen). Dat was voor mij ook de reden om maar een nieuwe tablet aan te schaffen. Meteen maar een stapje hoger gegaan (Intuos) zodat ik ook wat meer mogelijkheden heb met de knopjes op de tablet en pen in diverse applicaties. Gelukkig is daar een nieuwe pen aanschaffen goedkoper dan een geheel nieuwe tablet:cool:

Bijdrager
    macmaus

Pen is inderdaad bijna net zo duur als de hele tablet. Voor losse onderdelen kijk ik altijd bij tablet4u.nl
    Goede service en snelle levering, nog nooit gedonder gehad.

Bijdrager
    iep

Of je nou bij hun of Wacom kijkt maakt weinig uit omdat ze even duur zijn. Wacom zelf levert overigens ook heel rap (ze leveren vanuit hun magazijn in Duitsland), niet anders als de gemiddelde webshop in Nederland.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.