9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    erwin33

Balletje Magic Mighty Mouse scrollt alleen nog naar boven en niet naar onder

Ik heb er een tijdje geen last van gehad maar nu treed het weer op. Als ik mijn linker muisknop ingedrukt hou dan scrolt hij wel naar beneden en naar boven. Hoe kan dit?

Bijdrager
    Buzz

Bijdrager
    erwin33

Ok dank. Dat lijkt vooralsnog te helpen.

Bijdrager
    Buzz

Het probleem zal natuurlijk weer terugkomen als de muis weer vies wordt. Ik heb daardoor al jaren geleden het gebruik van de Mighty Mouse opgegeven. De Magic Mouse werkt wat scrollen betreft vele malen fijner, vind ik zelf.

Bijdrager
    erwin33

Toch vreemd dat dit gebeurd. Wordt het balletje vettig dan ofzo want erg veel vuil kan er niet in dat kiertje tussen het balletje en het plastic van de muis komen lijkt me.

Bijdrager
    Buzz

Geen idee, maar alle kleine beetjes vuil worden samen heel veel. Als je ziet hoe smerig toetsenborden worden na een paar jaar…

Bijdrager
    sunapple

Er vormen zich bolletjes van vuil in dat ding en daardoor blijkt het balletje steken. Dat is tenminste wat ik eruit zag komen toen ik de onze schoonmaakte vroeger. De “machtige” muis lag bij een computer die in de woonkamer stond en dus door iedereen gebruikt werd. Net zoals het witte toetsenbord dat op een gegeven moment geel werd bleef het balletje altijd steken. Schoonmaken werkte op een gegeven moment niet meer en toen kochten we het Magic Trackpad. Ideaal, zo’n glazen oppervlak; werkt altijd en kan makkelijk schoon worden gemaakt..

Bijdrager
    Mark Verheul

Ik heb dat probleem ook gehad en maak nu regelmatig het scroll-balletje schoon door de muis op zijn kop met het scroll-balletje over een wit A4’tje te draaien. Het vuil komt er dan tussenuit en mijn muis werkt dan weer prima.

Bijdrager
    erwin33

Jammer dat er geen trackpads te krijgen zijn voor een bedraad toetsenbord waar normaal gesproken op de USB ingang van de muis een trackpad op aangesloten kan worden. Of zijn deze er wel?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.