9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    marissentom

Balk in Mailprog Iphone 3G

Hallo lezers en lezeressen,

Ik heb volgens mij iets bijzonders, maar ook vervelends… ik heb nog geen andere meldingen kunnen vinden.

Wanneer ik op mijn Iphone (3G, 16Gig, 3.0, 1 maand oud) mail op start, mis ik wat in de interface.
    Een hele balk uit mijn display is onzichtbaar:|

Voor de duidelijkheid een afbeelding toegevoegd waar je duidelijk de display, de balk en de telefoon”body” ziet.

Heeft iemand ervaring of een suggestie aangaande dit verschijnsel?

Ben benieuwd!

Gr.Tom

Bijdrager
    Nikita

Ik zie eigenlijk bar weinig op je foto… Teveel licht van het scherm o.i.d. Kan je niet een screenshot plaatsen d.m.v. de home en sleep knop tegelijk in te drukken en die hier te plaatsen?

Bijdrager
    Oppie
    ”marissentom”

Voor de duidelijkheid een afbeelding toegevoegd waar je duidelijk de display, de balk en de telefoon”body” ziet.

LOL!:lol:
    En ik dacht dat het dan wel aan mij zou liggen, dat ‘duidelijk’ bij mij niet zo duidelijk is…

Bijdrager
    Rub3n

Die balk mist hij!

Editje: Misschien helpt dit

With the Mail app open and in the View menu, there is a “Hide Toolbar” or “Show Toolbar” command–just above the “Customize the Toolbar” command.

Bijdrager
    Oppie

Rub3n: dikke LOL!
    (Het gaat hier om een iPhone, niet om Mail.app op een Mac…)

Bijdrager
    thomnersiam
    ”Rub3n”

Die balk mist hij!

Editje: Misschien helpt dit

With the Mail app open and in the View menu, there is a “Hide Toolbar” or “Show Toolbar” command–just above the “Customize the Toolbar” command.

Juist, die balk mis ik (ja zelfde gebruiker, andere account. @mod; wmb mag marissentom verdwijnen, ik kon er niets meer mee. excuses) . Net de balk met essentiele functionaliteiten…

Iemand enig idee voor een oplossing?

Bijdrager
    Oppie

(Is Mariss weg dan?)

Heb je de iPhone al eens herstart?
    Anders een herstel in iTunes uitvoeren?

Bijdrager
    Rub3n
    ”Oppie”

Rub3n: dikke LOL!
    (Het gaat hier om een iPhone, niet om Mail.app op een Mac…)

Haha slecht google werk. Ik zocht op iPhone en kreeg die oplossing voor me neus en nam zomaar aan dat het ook over de iPhone ging!:P

Bijdrager
    thomnersiam

Ik heb hem niet herstart, en het verschijnsel eveneens nog niet eerder gehoord…

maar raad eens wat: ik bekijk mijn mail, ik voeg een adres aan een bestaand contact toe, ga terug en voilla: plots is daar een balk die ik nog niet eerder gezien heb:)

Oplossing/oorzaak of wat dan ook heb ik niet. Maar goed, ik ben er blij mee.

Mocht iemand het weten, dan benik nog steeds benieuwd.

Gr.Tom

btw: Maris is weg ja.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.