6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    FreBo

Badoo app

Ik heb mijn account gesloten op Badoo. Ik heb zelfs een mail gekregen dat mijn account niet meer bestaat.
    Maar telkens ik mijn mac opstart komt er scherm op om me in te loggen op Badoo.
    Ik heb nu een gaan zoeken en heb nog een Badoop desktop app gevonden en die zou nog werken.
    Maar telkens ik deze wil verwijderen komt er op dat dit onmogelijk is omdat die geopend is.
    Hoe kan ik dit verwijderen dat die telkens bij het opstarten van de mac niet meer verschijnt??

Bijdrager
    janbergstra

Ga naar systeemvoorkeuren->accounts-> klik op “inloggen”

waarschijnlijk staat daar iets van Badoo dat automatisch opstart. selecteer het en druk op “-” Hopelijk is dit de oplossing

Bijdrager
    FreBo

Heb uw raad opgevolgd en heb inderdaad daar nog wat gevonden van Badoo. Hopelijk is het daarmee opgelost.
    Wat me opvalt is dat het icoon op mijn Launchpad nog steeds er staat. Hoe geraakt die daar weg??

Bijdrager
    SUPERJORN

Option ingedrukt houden en dan kan je hem verwijderen.

Bijdrager
    FreBo

@Superjorn Ik heb dat geprobeerd maar dat lukt niet. Soms beginnen de icoontjes te wiebelen maar bij die van Badoo staat geen kruisje om te verwijderen.

Bijdrager
    iMarvin

Dat komt omdat het dan een app is die niet via de Mac App Store is geïnstalleerd. Heb dat met een aantal games bijvoorbeeld.
    Als je je Mac helemaal afsluit, dan opnieuw opstart en het programma vanuit de map “Programma’s” naar de Prullenbak sleept, krijg je hem dan ook niet weg?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.