3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    arw

backuplist+

Goedemorgen medemaccers,

Ik heb het programma backuplist+ versie 6.2 geinstaleerd hier mee wil ik van 2 bepaalde mappen die heel erg belangrijk zijn een backup maken. Deze mappen staan op mijn mobile me account en kopieer ik door middel van backuplist+ naar mijn externe harde schijf op mijn time capsule. Hij moet dit automatisch doen iedere dag om 22.00. De eerste dag had ik het programma backuplist+ niet geopend en het viel me toen op dat deze niet automatisch ging opstarten. De tweede dag heb ik heb geopend en hij heeft dus wel geprobeerd een backup te maken alleen geeft het apple script een error dat het geen bevoegheden heeft.

Heeft iemand ervaring met dit programma of met een ander backup programma en weet iemand hoe ik dit programma wel de rechten kan geven en mischien weet iemand of het zich automatisch kan openen ?

Bijdrager
    Pieterr
    ”arw”

Heeft iemand ervaring met dit programma of met een ander backup programma .

Ik heb geen ervaring met het programma backuplist+. Ik heb wel ervaring met het programma SuperDuper. Hiermee kun je eveneens backups schedulen. Misschien een alternatief?

Inactief
    Anoniem

Het heeft even geduurd maar hier een antwoord:

-Backuplist+ draait nu nog alleen back-ups als het programma is geopend. Dat wordt in de volgende versie aangepast volgens de ontwikkelaar.
    -ja ken in de settings van Backuplist+ je wachtwoord van je gebruikersaccount opgeven. Heb je dat gedaan? Ik vermoed dat je rechtenprobleem dan is opgelost.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.