8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    bko

Backup Lion

Beste Allemaal,

Tijdens het opschonen van mijn Macbook Pro kwam ik er achter dat ik een gigantische hoeveelheid aan back-ups op mijn computer heb staan. Weet iemand wat dat is?
    Alvast bedankt!
    Bart

Bijdrager
    Maverick9898

Nee, dat heeft iedereen. Dat is waarschijnlijk een bug in 10.7. Is hopelijk met 10.7.1 opgelost;).

Bijdrager
    bko

Hee, nu zie ik het. Heel vreemd! Toch bedankt!

Bart

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Die extra backups hebben te maken met een nieuwe feature in TM.
    Als de drive met de TM backup off-line is, worden er tijdelijk backups gemaakt op je interne schijf. Na aansluiten van de TM drive zouden deze backups eigenlijk weer moeten verdwijnen. Maar dat lijkt dus niet goed te gaan.

Bijdrager
    guus

nou niet iedereen.
    bij mij geen back up data op de schijven.

ssd Lion is de schijf die nu opgestart is.

Bijdrager
    KarelWillem

Hier is het percentage back-ups ook helemaal 0 (nul).

Bijdrager
    guus

moet ik wel zeggen, dat ik geen back-up met TM draai op Lion, enkel met SL.[SSD Boot]

Lion is wel 80% uit z’n hok, maar eerst moet een goede update komen om hem 100% los te laten en hem over te zetten naar de boot ssd.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

@KW & guus:
    Het treed ook alleen op als je de TM drive loskoppelt en er even later een TM backup zou moeten gaan draaien. Dan wordt deze tijdelijk op de opstart schijf gezet. Heb je een desktop, dan zal deze drive in de regel altijd aangesloten zijn en ontstaan deze backups dus niet. Maar bij een laptop loopt dat natuurlijk anders.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.