5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    G4

Backup iTunesmap verstandig?

Ik wil een clouddienst (icloud) aanschaffen om een backup te maken. iCloud verzameld alles in de documentenmap. Het werkt voor mij goed om al mijn documenten in de documentenmap te verzamelen. Alleen wordt mijn iTunes folder in mijn root homefolder bewaard. Ik wil nu mijn muziek verplaatsen naar de documentenmap zodat alles gebackuped wordt. Is dit logisch of moet dit op een andere manier?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 4 maanden geleden door  Night. Reden: IN JUISTE SUBFORUM GEPLAATST

Bijdrager
    KarelWillem

Apple wil je natuurlijk graag dit aansmeren:

Al je muziek. Overal.
    Als je een abonnement op Apple Music hebt, staat je complete muziek­bibliotheek in iCloud, dus je hebt niet alleen overal toegang tot je muziek, maar die muziek neemt ook geen ruimte in op je devices. En dankzij de iCloud-muziek­bibliotheek zijn al je playlists en nummers uit Apple Music direct beschikbaar op al je devices.

Bijdrager
    G4

Veel van mijn muziek heb ik niet aangeschaft via de store.

Bijdrager
    KarelWillem

Maar eigenlijk… kan het dus gewoon. Die iTunes map mag overal staan.

Technically, you definitely can — you can put an iTunes library in pretty much any folder that’s available on your Mac, and since the iCloud Drive folder syncs locally, it qualifies.

iCloud Drive should sync everything in the same manner as it would with any other file, but the key thing to keep in mind is that it’s not recommended that you do this for multi-device access — in other words, you shouldn’t have iTunes open on more than one computer at a time.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 4 maanden geleden door  KarelWillem.

Geblokkeerd
    SusanUSA

Onzinnige link verwijderd door moderator

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  SusanUSA.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  Night.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.