7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Icepick

Backup iphoto over meerdere dvd’s

Weet iemand of er een manier is om je hele iphoto library in 1 keer te branden en dat ie het dan keurig over meerdere disks verspreid? Nu moet ik iedere keer 4,7gb aan foto’s bij elkaar schrapen en dan stuk voor stuk branden..
    Of is er een ander handig programma’s om iphoto backups te maken?

Bijdrager
    Rene Teunissen

Vind ik ook wel interessant.

Bijdrager
    ragoooon

Echt een back-up maken is het niet, maar ke kan in iPhoto bij archief kiezen voor exporteren, zo kan je al je foto’s of de geselecteerde in een map plaatsen en dan branden of op een harde schijf zetten.

Bijdrager
    yvinhei

Bij een .Mac-account ktijg je het programma Backup van Apple. Werkt heel makkelijk en goed. En kan inderdaad ook over meerdere dvd’s je foto’s uit iPhoto wegschrijven. Het voordeel hiervan is dat ook je album’s en sterretjes etc onthouden worden. Die bovenstaande Export-functie doet dat niet.

http://www.apple.com/dotmac/#tourbackup

Succes.

Bijdrager
    Icepick

Ik heb het probleem inmiddels opgelost met Toast.. als je daar kiest voor mac-only disk dan kun je hem over meerdere disks laten gaan..

Inactief
    Anoniem
    ”Icepick”

Ik heb het probleem inmiddels opgelost met Toast.. als je daar kiest voor mac-only disk dan kun je hem over meerdere disks laten gaan..

Das stimmt!:D

Bijdrager
    Zander

Bedankt,

Hier heb ik lang naar gezocht. Mijn librairy is bijna 40 gig groot.

groet

Sander

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.