2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    SomethingSimple

Backup iPhone terugzetten via iCloud bij nieuwe iPhone loopt vast

Ik zal proberen het probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven, het is een beetje een ingewikkeld verhaal…

Mijn eigen iPhone 4S rammelt sinds ik deze van de leverancier ontving. Inmiddels heb ik voor mijn werk ook een iPhone 4S. Nu ik mijn eigen iPhone ter reparatie heb teruggestuurd, wil ik de iPhone van mijn werk instellen vanaf een iCloud back-up. Dat heb ik ook gedaan en alle instellingen zijn goed overgenomen.

Halverwege het downloaden van de Apps die ik op mijn eigen iPhone had geïnstalleerd, liep het installeren van een App vast. Ik heb toen de download geannuleerd door de iPhone uit te zetten en de instellingen te herstellen (via ‘Instellingen’ – ‘Stel opnieuw in’ – ‘Herstel alle instellingen’). Inmiddels werkt alles weer prima, oude apps zijn weer gedownload en alles werkt naar behoren.

Er is echter één vervelend probleem. Doordat ik het laden van de back-up heb onderbroken, blijft de iPhone maar aangeven foto’s te downloaden van de filmrol. Dat doet ‘ie nu al een heel weekend en hij blijft maar steken bij foto 155 van 412. Ik heb de fotostream gereset omdat ik toch al back-ups heb van de foto’s op diverse locaties. Dus de fotostream is leeg.

Mijn iCloud ruimte is inmiddels vol en een back-up van de nieuwe iPhone kan er niet meer bij. Doordat de backup van mijn eigen iPhone op iCloud geblokkeerd is (iCloud zegt dat er nog een back-up wordt hersteld), kan ik de oude backups ook niet verwijderen.

Het is geen onoverkomelijk probleem, maar ik zou wel graag willen weten hoe ik dit kan oplossen. Iemand van jullie een idee?

Bijdrager
    rctgamer3

Wat je zou kunnen proberen is om om je iPhone aan je computer te hangen, in het “iPhone-configuratieprogramma” (hier te downloaden, halverwege de pagina)
    je iDevice aan te klikken, en bij eens bij Console kijken wat er mis gaat bij het restoren en/of die foto.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.