10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Backup and Sync voor Google werkt niet meer.

Ik heb de laatste versie vandaag gedownload van hun website en krijg de volgende boodschap:

Update to the latest version of Backup and Sync to access new and improved features.

Ik kan niet meer synchroniseren. Weet iemand raad?

Bijdrager
    Beech

Bijdrager
    KarelWillem

Geen problemen hier (Mojave, Back-up en synchronisatie van Google, versie 3.44).

Heb jij een andere versie?

Bijdrager
    jv65

Ze hebben ook de Finder-extensie gesloopt. Synchronisatie doet het hier gelukkig nog wel (versie 3.45).

https://support.google.com/drive/thread/8189168?hl=en

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik heb versie 3.44 en Mojave 10.14.5. Waar vind ik 3.45? De site van Google gaf mij 3.44.

UPDATE:

https://www.techspot.com/downloads/6989-google-backup-and-sync.html geeft 3.45 maar na installeren krijg ik dezelfde foutmelding.

Bijdrager
    jv65

Gisteren had ik nog 3.44, vandaag plotseling 3.45. Wordt blijkbaar op de achtergrond geüpdatet.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb alvast een 3.44 apart gezet. .;)

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik heb AppZapper gebruikt om het programma volledig te desinstalleren (inclusief voorkeurbestanden). En vervolgens 3.44 en 3.45 opnieuw geprobeerd maar het blijft hetzelfde:

“Update to the lastest version of Backup and Sync to access new and improved features.” Wanneer ik op Got It klik stopt het programma.

Bijdrager
    jv65

Ik heb vorige week nog 3.43 teruggezet via TM backup omdat de Finder-extensie van die versie het nog doet, echter na een uur had ik 3.44 weer te pakken en sinds vandaag 3.45. Lekker bezig daar bij Google.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik heb op mijn CCC backupschijf een versie 3.45 gevonden van 27 juni 2019. Die is recenter dan de 3.45 versie van de link die ik hoger aangaf (3.45.5264 van 22 juni) en die lijkt wel te werken. 😀 Probleem opgelost. Ik weet wel niet meer waar ik die vandaan gehaald heb op het internet.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.