10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

Backcovers en smartcover

Welke backcovers werken met de nieuwe smartcover? Ik heb deze al gevonden: marware microshell iPad 2. Welke werken nog meer?

Bijdrager
    BloomPod

Er is natuurlijk ook de BodyGuardz en Invisible Shield voor de iPad 2;-)

Bijdrager
    jappo

Heeft iemand al een iPad 2 in huis met smart cover?

Vrijdag haal ik mijn iPad 2 maar ik twijfel over 1 ding, krassen die magneetjes je iPad niet kapot!? of is het geen aluminium op aluminium?

Bijdrager
    inawt

Er zitten kleine rubbertjes tussen, dus niet direct metaal op metaal.

Moderator
    Rivanov

Ik heb nu een week een iPad 2 en mis de Smart Cover niet. Momenteel zit hij gewoon in m’n ColcaSac en heb al een DODOcase besteld. Dus ik weet nog niet of ik een Smart Cover erbij neem. Misschien als ze ‘m hebben liggen, die ik wil (Navy Blue leather). Om ‘m er gewoon voor erbij te hebben.

Bijdrager
    J-Flex

@ Rivanov:

Die ColcaSac ziet er echt netjes uit. Laat deze geen pluisjes of iets achter op het scherm? En hoe doe jij je iPad neerzetten/neerleggen als je wilt typen of een filmpje kijken (in gedachte houdend dat je de smartcover kan gebruiken om de iPad omhoog te houden)?

Moderator
    Rivanov

ColcaSac pluist niet en de iPad 2 past gewoon in het iPad Dock van de iPad 1. Maar daarvoor kan ik straks de DODOcase gebruiken en zou ik eventueel wel een Smart Cover voor kopen.
    Maar ik kijk nooit films op m’n iPad. Echt, nog nooit gedaan.

Bijdrager
    Chorro

Of deze oplossing in combinatie met een smartcover, dan heb je zowel de voor- als achterkant beschermd.

Bijdrager
    robinbudel

De cote et ciel diver sleeve (voor ipad 1) werkt ideaal voor een ipad 2 met smart cover.

Bijdrager
    Nisei

Chorro 21 uur geleden #
    Of deze oplossing in combinatie met een smartcover, dan heb je zowel de voor- als achterkant beschermd.

Die is wel mooi ja. Alleen zit de uitsparing voor de volume- en mute knoppen er wel behoorlijk naast.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.