5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    mekker

back-up systeem voor installatie snow leopard

* weinig response bij de rolze buren hier maar eens vragen *

net slow leopard gehaald:)
    ga dit vanavond installeren.

uit voorzorg voor incompabiliteits problemen zit ik erover te denken om m’n huidige syteem op een FW disk te klonen met ccc, alleen het systeem en de progamma’s (gezien de schijfeen stuk kleiner is dan de schijf in de computer.)

twee vraagjes hieromtrent

Als ik dit doe en onverhoopts incompabilteits problemen tegenkom met niet werkende programma’s kan ik dan vanaf die fw schijf opstarten in leopard en werken op m’n MBP?
    en
    kan ik dan bij m’n documenten die onder snow leopard zitten? en/ of is m’n time machine back-up berijkbaar van uit het leopard syteem op de FW disk.

thx

Bijdrager
    Dagaloni

sorry ik kan geen antwoord op je vraag geven maar ik moest wel lachen toen ik dit las in je bericht: “Slow Leopard”. Snow Leopard is veel sneller dan Leopard hoor (tenzij je bedoeld qua bezorging).

Bijdrager
    Scrooge McDuck
    ”Dagaloni”

sorry ik kan geen antwoord op je vraag geven maar ik moest wel lachen toen ik dit las in je bericht: “Slow Leopard”. Snow Leopard is veel sneller dan Leopard hoor (tenzij je bedoeld qua bezorging).

ehm….. typ foutje?

Sleutelbeheerder
    Night

Simpel: ja
    Mits je alle progs en het OS hebt gecloned (NIET gekopieerd) en CCC de opdracht hebt gegeven de FW disk bootable te laten zijn.

Bijdrager
    mekker

Idd type foutje
    bedankt

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.