4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    amigo

back-up itunes

Waarschijnlijk al enkele keren aan bod geweest hier maar om zeker te zijn nog maar is even vragen.

Ik ga m’n pc herformateren en heb nu de map “my music” gekopieerd naar een netwerk drive.
    Als ik nu later de map terugplaatst op m’n “lege” drive zou alles zoals voorheen moeten zijn denk ik

Is dit juist of zijn er nog bestanden die ik moet kopieren, ik denk hierbij aan m’n afspeellijsten en zo

M.v.g. Luc

Moderator
    unSOUND

In principe zou alles in die map moeten staan ja.

Als je klaar bent met herformateren e.d. kun je het beste eerst iTunes een keer starten en een lege library laten aanmaken, dan iTunes stoppen, en dan de mappen vervangen door de mappen van je backup.

Bijdrager
    klaus

Kijk eerst even of je iTunes hebt ingesteld dat hij de locatie van je muziekbestanden moet beheren. Alleen dan zal alles in die map staan.

Op een pc is het toch gewoon de ganse My documents folder die je moet backuppen, daar staat zowat alles in dat je als gebruiker hebt opgespaard. Uitgezonderd bookmarks, mails, etc.

Bijdrager
    amigo

Ik heb nog wat nagedacht, doe ik het zo juist?

De map waar m’n muziekbestanden staan is “c:/my music” (hier staan alle mp3 bestanden)

Bij voorkeuren in itunes staat de map “C:Documents and SettingsLucMijn documentenMijn muziekiTunesiTunes Music” en daar staan een een paar mappen zoals “Previous iTunes Libraries

Dus als ik de map “c:/my music” en “C:Documents and SettingsLucMijn documentenMijn muziekiTunesiTunes Music” copieer naar een veilige plaats mag ik gerust zijn dat alles na de formatering terug op z’n pootjes komt

M.v.g. Luc

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.