5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    iAgree

Back up branden via toast.

Is dit mogelijk, om zeg maar me hele osx met alle persoonlijke prefs en mail en adresboek enz te branden??
    Ik wel het carboncopy al gedaan naar een exterene hd maar dan vind ik m niet terug , dus ik heb ergens een backup nu maar waar , geen idee.
    Dit vind ik geen fijne gedachte , iemand een makkelijke” ik ben nog maar een beginner op mac “manier om dit veilig te doen?
    Zodat ik bijv . als ik een andere Mac koop ik alleen maar die schijf erin hoef te stoppen en dan alles weer zo heb als op mijn huidige mac.
    Of is dit niet mogelijk.
    Ik bedoel dan natuurlijk niet al me mappen met extra aplicaties enzo.

Ik ben benieuwd;-)

Bijdrager
    davedive

bekijk misschien dit eens http://www.silverkeeper.com/ , en laat mij eens weten of dit iets is (heb het dus zelf nog niet gedownload)

davedive

Bijdrager
    Torz
    ”davedive”

bekijk misschien dit eens http://www.silverkeeper.com/ , en laat mij eens weten of dit iets is (heb het dus zelf nog niet gedownload)

davedive

Werkt uitstekend van harde naar harde schijf. Je zou ook vast al je osx gegevens (als die passen op een CD of anders een DVD) rgelematig kunnen Backuppen via dit programma.Als je regelmatig een backup maakt in een vaste map van die gegevens hoef je alleen van die map een CD te branden.Gebruik het zelf ook en is freeware.

Bijdrager
    iAgree

Hij werkt prima idd ,nog een vraagje aan torz dan welke mappen zijn belangerijk om backups van te maken als je zegt ( je osx gegevens ), waar moet ik dan aan denken, en heb je ook al geprobeerd te syncen met dat silver prog.

Als je bijvoorbeeld een vaste map met muziek hebt en die is 10 gig, en je hebt er na een week 11 gig van gemaakt , gaat dat met syncen dan , dat ie alleen die extra gig erbij schrijft of niet, dat zou een hoop werk schelen.

Alvast bedankt, bob.

Bijdrager
    Torz

Hij leest eerst alle mappen en dan herschrijft hij alleen die mappen die veranderd zijn.Gelukkig maar anders zou het een eeuw duren.
    De eerste keer duurt dus het langst.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.