29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    Quaint

Back to school actie

De bekende ‘back to school’ actie is weer begonnen! Als je een Mac koopt en een iPod of iPod nano 4 GB koop, krijg je 130 euro terug!

http://www.apple.com/nl/backtoschool/

Bijdrager
    NCK

Moet dat een iPod Nano zijn? Of mag het ook een Classic of een Touch zijn?

Bijdrager
    Quaint

Dat staat volgens mij wel in de voorwaarden, die heb ik zo snel nog niet gelezen.

Bijdrager
    Gloaming

Als je een iPod nano 4GB of een iPod bij je Mac koopt, krijg je tot €130 rerug via een kortingscoupon.*

Bijdrager
    QuikCyborg

Waarom zette ze dan niet gewoon :

Als je een iPod bij je Mac koopt, krijg je tot €130 terug via een kortingscoupon.*

?

Bijdrager
    Love is the Air

er staat duidelijk ‘tot’ 130 euro

Hoeveel euro krijg je nou precies op een nano 4gb als je die bij je imac besteld?

Bijdrager
    Jarco

Je hebt recht op 130euro bij aankoop van de nano, het is de prijs van de nano excl. BTW

Bijdrager
    K3v

Krijg je nou direct 130 vermindering? of een kortingsbon voor een volgende aankoop?

Bijdrager
    Jarco

Je moet je ipod betalen en dan moet je al je serie-nummers, facturen,… opsturen met een kortingsvoucher, en dan storten ze je geld na 2 maanden ofzo terug

Bijdrager
    K3v

Deze aanbieding geldt voor in aanmerking komende klanten in het onderwijs die de producten kopen via de Apple Store voor het Onderwijs in een van de volgende landen: Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk (vasteland), Ierland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, Zweden of Zwitserland. De in aanmerking komende klant in het onderwijs moet woonachtig zijn in het land van aankoop.

*kuch* België?:(

Deze aanbieding geldt niet voor producten die worden gekocht door Apple resellers, leveranciers of distributeurs of door bedrijven die zich bezighouden met het leasen of verhuren van Apple apparatuur, het management of werknemers van dergelijke bedrijven of hun
    familieleden.

En het moet via de apple store besteld zijn?:(

Bijdrager
    Jarco

Ja vond ik ook stom dat het via apple store moest worden besteld, anders kreegik er nog een rugzak en geheugenstick bij.

En heb het ook gezein dat belgie er niet tussen staat, zullen er wss overgekeken hebben (is ook niet moeilijk). Het zal wel geldig zijn bij ons zeker , waarom zou het anders zou prominent aanwezig zijn op de site. En waarom zou er anders in het pdf-film met de kortingsvoucher een stuk voorzien zijn dat al voorzien is van een BE

De actie duurt in nederland wel 2 weken langer dan in belgie, raar

Bijdrager
    J.C.

Misschien omdat de vakantie periodes van België en Nederland anders zijn ?

Bijdrager
    SL

Ik heb zitten zoeken op de Apple site maar het antwoord op de volgende vraag niet gevonden.
    Ik heb op 24 Juni een Macbook Pro gekocht. Kom ik dan ook in aanmerking voor de korting?
    Waarschijnlijk ben ik weer een pechvogel.. :(

*edit* Heb het uiteindelijk toch zelf gevonden. Ik kom niet in aanmerking. Vind ik wel heel erg jammer van Apple maarja…

Bijdrager
    K3v
    ”Jarco”

Ja vond ik ook stom dat het via apple store moest worden besteld, anders kreegik er nog een rugzak en geheugenstick bij.

Nu dacht ik het ook gevonden te hebben; ik ga voor de iPod en die rugzak (bij switch)!:D
    Damn.. t’was te mooi om waar te zijn:P

Bijdrager
    wendywendy
    ”SL”

Ik heb zitten zoeken op de Apple site maar het antwoord op de volgende vraag niet gevonden.
    Ik heb op 24 Juni een Macbook Pro gekocht. Kom ik dan ook in aanmerking voor de korting?
    Waarschijnlijk ben ik weer een pechvogel.. :(

*edit* Heb het uiteindelijk toch zelf gevonden. Ik kom niet in aanmerking. Vind ik wel heel erg jammer van Apple maarja…

Ik heb 1 september (jaja, 12 dagen terug) een macbook gekocht. En ik heb zo het idee dat ik ook buiten die actie val.:(
    En bij de icentres krijg je tot zondag een printer gratis en die actie heb ik ook gemist.:(

Bijdrager
    Jarco

Tof, nu weet ik zeker dat het te betrouwen is, eerst vertrouwde ik het zo niet omdat ons land (belgie)niet tussen de lijst stond, maar ze hebben het belgische pdf-bestand aangepast en beglie er tussen gezet, joepie, nu ben ik zeker, apple store here I come :o

Bijdrager
    NCK

Het is wel opvallend dat zulke acties er zijn net voor de launch van Leopard…

Bijdrager
    jf
    ”N!CK”

Het is wel opvallend dat zulke acties er zijn net voor de launch van Leopard…

Volgens mij is deze actie er elk jaar rond deze tijd?:?

Bijdrager
    Jarco

Ja idd, het is dan ook een “back to school” actie, het zou dom een “back to school” actie te geven met kerstmis.

Bijdrager
    thugdre

efkes dit topic opnieuw leven in blazen

Onlangs heeft mijn vriendin met de back to school actie van de applestore een macbook en iPod nano 3G gekocht.
    Nu versta ik echt weinig van die kortingsbonmethodedinges. (wat trouwens via cheque of bankoverschrijving is dus kortingsbon?)

Nuja, tot daar, als ik het goed begrijp dat moet je het volgende in een envloppe stoppen:
    Factuur/mail ter bevesting van verzending
    De bon die je online afdrukt nadat je je gegevens hebt ingevuld
    De etiketten van de producten (is dat dan vanop de bruine kartonnen dozen of vanop het product zelf)

en dit alles opsturen naar een adres in het Verenigd Koninkrijk??

kan iemand mijn misschien bevestigen of dit uberhaupt correct, of anders mij de juiste methode vertellen?

Thx!

Bijdrager
    Melle

Heb net heel het gedoe in een enveloppe geramd…

Verschrikkelijk ouderwets, lastig systeem.
    (maar als het werkt natuurlijk)

Maar als je even denkt:
    vereisten zijn:

1. student zijn
    2. in de juiste periode kopen
    3. online kopen
    4. ipod en mac samen kopen

En die dingen weten ze toch allemaal als je besteld, dus waarom in godsnaam niet gewoon een rechtsstreekse korting? Desnoods 10euro minder.
    Mij lijkt dit gewoon een (smerig) trukje om sommige mensen alsnog de korting te ontzeggen… Doordat ze iets verkeerd doen, het te lastig vinden, onbeantwoorde vragen hebben…

Zeg nu zelf: een bedrijf als Apple: met de post opsturen en dan nog vanuit heel Europa richting UK.
    Beetje absurd allemaal

Maar nog eens: het is een heel mooie korting, dus ik ben blij.

Bijdrager
    Executor

Als je ADC student abbo neemt krijg je 20% korting op een macbook pro. Maar krijg je Leopard dan ook gratis zodra die uitkomt? Dat is even mijn vraag. Als je hem gratis krijg dan ga ik toch niet wachten. Daarna is de student korting namelijk niet meer geldig toch? (na 30 okt)

Bijdrager
    Bergbewoner

Ik vind het een slappe actie, want in andere landen (zie USA, UK) kreeg je hem gewoon helemaal gratis……

Bijdrager
    orie
    ”Bergbewoner”

Ik vind het een slappe actie, want in andere landen (zie USA, UK) kreeg je hem gewoon helemaal gratis……

hier ook zolang je onder het bedag blijf zitten

Bijdrager
    Bergbewoner

Ja, alleen koop je geen Ipod Nano voor onder de 130 euro………

Bijdrager
    Jarco

Ja vind het ook dom, maar er staat nu eenmaal in de algemene voorwaarden dat het aanbod geldig is voor 130€ (de prijs van een iPod Nano 4GB excl. BTW –> zo staat het allersinds toch in de algemene voorwaarden)

Bijdrager
    orie
    ”Bergbewoner”

Ja, alleen koop je geen Ipod Nano voor onder de 130 euro………

ik zag de prijs ook net pas, altijd moeten bedrijven de prijs in dollar letterlijk omzetten naar euro, zo zie je dat Europa bijna altijd de lul is met dit soort acties

Bijdrager
    Melle

Probleem:Met de back to school actie.

Ikzelf heb er ook problemen mee:
    ik zou zogezegd de streepjescodes niet opgestuurd hebben (net mail gehad daarvoor)
    terwijl ik dat zeker wel heb gedaan… Maar daar zal ik morgen eens voor bellen.

Het probleem waar ik jullie hulp zou voor willen vragen is dat van een vriend van mij.
    Na mijn vele reclame voor den iMac heeft hij er ook eentje gekocht (zelfde als mij)
    en ook een Nano met de back to school actie.

Nu wil hij nu het online formulier invullen, maar dat is niet meer te vinden.
    Op de Belgische site althans, wel nog op de Nederlandse… Maar daar kan je het land niet veranderen.
    Je kan het ook opsturen maar de einddatum is binnen 5dagen al, en met de post…

Dus vraag is nu: vindt er iemand het online aanvraagformulier op de belgische site, of uberhaupt nog iets daar
    naar de back to school actie verwijst!
    Die actie liep toch tot 31 oktober????

alvast bedankt;
    Michael

Bijdrager
    Mono1

Ook ik kreeg gisteren een herinnerings-mail van Apple. Ik zou de benodigde papieren niet hebben opgestuurd. DUS WEL!!
    Op 22 oktober ging het zaakje op de post. Tja, bewijs dat maar eens. Blijft inderdaad een hopeloos ouderwets systeem, ze moeten toch zo kunnen zien dat en wat er precies geleverd is en dat je dus in aanmerking komt.
    @ Melle: heb je nog gebeld met Apple en wat was het resultaat?

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.