7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iAgree

Back to my mac maar dan in ene heel anders

Hoi allemaal, ik heb een .me account en back to my mac dus aan staan, maar op de 1 of andere rare manier ziek ik de laatste tijd vaker de aiport usb schijf die aan me airport hangt ipv de macmini waarmee ik eigenlijk wil verbinden.
    Iemand enig idee hoe dit komt of liever hoe ik daar vanaf kom en gewoon me macmini weer kan besturen van het net?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Ian83

Probeer eens met Airport Utility je MobileMe instellingen te verwijderen (Advanced>MobileMe).

Bijdrager
    iAgree

Hoe bedoel je weggooien, als ik de info daar niet invul werkt het gewoon niet, me inlog gegevens moeten er wel instaan. Verder zie ik niets dat ik daar weg kan gooien.

Bijdrager
    jabesse

Het zou wel eens niet aan jou(w configuratie) kunnen liggen:
    http://www.apple.com/support/mobileme/system_status_more.html

edit: bij mij leidt dit tot dit:

Bijdrager
    pk08

Ligt het aan mij of is de sceencap zo slecht weergegeven.

Bijdrager
    iAgree

Dat geeft aan dat het niet werkt, maar het werkt dus feitelijk wel alleen verwijst het naar me airport disk en niet naar de mac, waar ik back to my mac op aan heb staan.

Ik kan dus wel de files die op de airdisk staan, maar das nou net niet de bedoeling ;-).

In het verleden was het gewoon ff alles rebooten en dan werkte het weer, maar de laatste weken blijf ik alleen maar de aidisk zien en niet meer me mac.

Bijdrager
    jabesse
    ”pk08″

Ligt het aan mij of is de sceencap zo slecht weergegeven.

Het forum verkleint de afbeelding.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.