One More Thing » Community » Forum » Casual » Gadgets » Baby(video)foon met ipad app?

Baby(video)foon met ipad app?

Profielfoto van Icepick

Icepick op 19 april 2017 #

Wij zijn op zoek naar een babyfoon (bij voorkeur met video) wat een app heeft voor de ipad. Eigenlijk zoeken we gewoon een camera die goed beeld en geluid kan doorsturen. Ik heb al zitten kijken naar een Nest camera maar ik weet niet hoe geschikt deze is voor deze toepassing en of ie nog goed beeld geeft in het donker.
We hoeven niet zozeer de beelden op te nemen etc.. het is meer bedoeld om live te kunnen kijken zowel in huis of buitenshuis. Iemand nog goede suggesties?

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 19 april 2017 #

Nest heeft volgens mij ook bewegengssensors.. maar dat moet je even opzoeken.

Ik heb zo’n thermostaat en dat ding springt steeds aan wanneer een huisdier langs de thermostaat wandelt. Dat kan dus gewoon beweging herkennen, volgens mij kunnen de camera’s dat ook dus dan zou dat wel ideaal zijn.

Profielfoto van GRoelS

GRoelS op 19 april 2017 #

Probeer manything.com
Werkt met b.v. een iPhone of iPad als camera en als viewer kan een Mac of een iOS device worden gebruikt.

Profielfoto van bcgraaf

bcgraaf op 19 april 2017 #

Zelf gebruiken wij babyfoon 3G deze is er als iPhone- iPad- Appletv app
Dit werkt voor in en buitenshuis.

Profielfoto van Beech

Beech op 19 april 2017 #

Al bij Ouders van nu gekeken ? Ik gebruik zelf een Medisana, maar die is niet meer leverbaar.

Profielfoto van Icepick

Icepick op 20 april 2017 #

Bedankt voor jullie tips.. ik ga ze onderzoeken!

Profielfoto van VinB

VinB op 20 april 2017 #

Wij gebruiken al een aantal jaar 2 nest cams als babyphones en zijn echt super blij er mee. We gebruiken een oude iPad mini als monitor in de woonkamer. Beeld is erg goed bij geen licht, en het is zo ingeregeld dat we alerts krijgen als er geluid of beweging wordt gemaakt. Voor mij een groot plus punt als ik op me werk zit om even naar me pas geboren dochtertje te kunnen kijken.

Niet goedkoop maar kwalitatief erg goed. En het gros van die “echte” baby cams nemen het niet zo met beveiligingsstandaards.

Succes met het vinden van de juist!

Profielfoto van VinB

VinB op 20 april 2017 #

Oh en wat ik vergeet en wat wij erg handig vinden… wij hebben een Apple TV 4 en daar heb je de nest app ook op. Die bekijken we dan via Picture in Picture op de TV.

Profielfoto van nnsa

nnsa op 20 april 2017 #

Misschien ook eens even naar de Logi Circle (van Logitech) kijken…

Profielfoto van Icepick

Icepick op 20 april 2017 #

Wat ik me nog afvroeg bij de Nest, zie je de infrarood lichtjes in het donker? Of vuilen ze buiten het menselijk spectrum?
De Nest spreekt mij aan qua app mogelijkheden. Is het geluid nog een beetje redelijk? Kun je de baby horen huilen?

Profielfoto van VinB

VinB op 20 april 2017 #

Mijn is pas na een half jaar opgevallen dat er lampjes in zitten. Het lampje van aan/actief kan je uitzetten. Geluid is acceptabel, wij horen onze dochter huilen en mijn zoontje zingen;)

Over dit topic

Gestart op 19 april 2017 door Icepick

Laatste reactie door VinB

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?